שער שישי לטל בן חיים במשחקי ההכנה, דאבור כבש וניצח

טל בן חיים
טל בן חיים | האתר הרשמי

חלוץ ספרטה פראג כבש את השני והמשיך את כושרו הנהדר בפגרת החורף ב-0:3 הקליל על חביי הסינית. 80 דקות לביטון בהפסד הנדיר של סלטיק, כהן לא שותף בניצחון אינגולשטאט וחלוץ זלצבורג שוב מככב

(גודל טקסט)

שבת נוספת יצאה לדרך וגם הישראלים ברחבי העולם מתרוצצים על כר הדשא. הראשון לשחק היום היה טל בן חיים, חלוץ ספרטה פראג שגברה 0:3 על חביי הסינית במסגרת סדרת משחקי ההכנה לליגה הצ'כית שנמצאת בפגרת חורף ארוכה.

החלוץ הישראלי, שלא הרשים בחצי העונה הראשונה בצ'כיה ולא כבש אף שער רשמי, מצא את הרשת בדקה ה-59 כשניצל טעות בהגנה, עבר את השוער בקלילות וכבש את שערו השישי בפגרת החורף והשני במשחק מול הסינים.

עוד בשעות הבוקר המוקדמות יחסית של שבת, אלמוג כהן לא שותף ב-0:3 של אינגולשטאט על גרויטר פירת' המדורגת הלפני אחרונה בליגת המשנה בגרמניה. הישראלי לא שיחק בעקבות פציעה, קבוצתו במקום הרביעי, רחוקה ארבע נקודות מהמקום השלישי המוביל למשחקי מבחן בתום העונה.


ימשיך את היכולת גם בליגה הצ'כית? בן חיים חוגג במשחקי ההכנה (ספרטה פראג)

בסקוטלנד, ניר ביטון החליף כבר בדקה העשירית את דדריק בויאטה שנפצע והיה שותף להפסד של סלטיק 1:0 בחוץ לקילמרנוק ממרכז הטבלה. לסלטיק עדיין יתרון דו ספרתי בפסגה, 11 נקודות מאברדין, אם כי רשמה את הפסדה השני אחרי 26 משחקים. 

עוד בליגה הסקוטית, אופיר מרציאנו השלים 90 דקות בניצחון היברניאן 1:2 בחוץ על ריינג'רס. מדובר בניצחון משמעותי במיוחד עבור האורחים, בזכותו הפער ביניהן עומד על שתי נקודות בלבד – ריינג'רס שלישית (משחק חסר), היברניאן רביעית.

בערב הייתה זו הליגה האוסטרית ששבה לפעילות לאחר כמעט חודשיים של פגרת חורף ומואנס דאבור היה הכובש הראשון ב-1:2 הדרמטי ש לרד בול זלצבורג על אדמירה, שהושג בדקה ה-95 משער של אנדרה רמאליו. זלצבורג שבה לפסגה ועקפה בשתי נקודות את שטורם גראץ. לחלוץ הישראלי העונה כבר 13 שערים בליגה.

בליגה היוונית, עומרי אלטמן הוחלף בדקה ה-76 ב-0:0 הביתי של פנאתינייקוס מול פאנטוליקוס. הירוקים לפחות זמנית נותרו במקום השמיני עם 24 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי