טל בן חיים: היה לי קשה בחודשים הראשונים בצ'כיה

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: ספרטה פראג, רשמי

קשר ספרטה פראג סיפר לאתר הרשמי של הקבוצה על קשיי ההתאקלמות: "מנטליות אחרת, כולם פה עזרו לי כמה שהם יכלו", ונשמע מרוצה מכושרו במחנה האימונים: "חזרו לי הרגליים". צפו בראיון

(גודל טקסט)
הוא כבר נראה היה בדרך החוצה מספרטה פראג, אבל היכולת במהלך מחנה האימונים והשחרור של מספר שחקני התקפה חיזקו את מעמדו של טל בן חיים שמחכה לחזרה מפגרת החורף בסוף השבוע הקרוב.


בראיון שהעניק היום (חמישי) לאתר הרשמי של המועדון הצ'כי סיפר החלוץ הישראלי: "כשאתה בא למדינה זרה עם מנטליות אחרת, זה קשה, במיוחד בחודשים הראשונים. כולם פה עזרו לי כמה שהם יכלו. מאז שחזרנו מפגרת החורף, אני מרגיש הרבה יותר מחובר לשחקנים ולמועדון".



היכולת במחנה האימונים: "אני לא חושב על השערים, זה טוב רק להרגשה. הדבר הכי חשוב הוא שלא החסרתי אף אימון בהכנה. אני מרגיש בכושר טוב, חזרו לי הרגליים. אפילו 100 שערים בהכנה לא יכולים להשתוות לבישול אחד בליגה. הדבר שהכי אהבתי בהכנה זה הבישול שלי, כי זה אני. תמיד נחמד להבקיע, אבל אף אחד מהשערים לא הצביע על היכולת שלי כמו הבישול. לא התחלתי את העונה בצורה טובה, אבל פגרת החורף עזרה לי לנקות את הראש ולחזור חזק יותר. אני מחכה עכשיו למשחקים יותר מבעבר ואני חושב שכל השחקנים חושבים ככה".


המטרות לחצי השני של העונה: "התבגרנו כקבוצה ואני מאמין שנגלה יכולת טובה יותר. המשימה שלנו היא לסיים במקום השני. אם נמשיך בכושר הנוכחי, נוכל להשיג את המטרה".



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי