צפו: סייף נפצע קשה בראשו, צמד לדאבור, גרסיה פונה לבה"ח

קני סייף
קני סייף | מסך

הקשר פתח בהרכב אנדרלכט, קיבל בעיטה בראשו בדקה ה-32 וזכה לטיפול במשך דקות ארוכות, אך חזר לשחק ואף בישל שער ב-3:5 של קבוצתו. באוסטריה, החלוץ עזר לקבוצתו לחזור מפיגור ולנצח 2:4 את שטורם גראץ. המאמן נפצע

(גודל טקסט)
לצד המשחק הגורלי בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים בליגת העל, גם הישראלים המשיכו בעונות שלהם בליגות השונות.


* בבלגיה, קני סייף פתח בהרכב אנדרלכט שגברה 3:5 על מוסקרון במשחק דרמטי. הקשר הישראלי-אמריקאי נפצע בדקה ה-32 כשקיבל בעיטה בראשו משחקן יריב שהגיע שניסה להגיע לכדור, דימם וקיבל טיפול במשך דקות ארוכות, אך בסופו של דבר חזר ממנו בשלום ואף בישל את השער השלישי לאוקאש תיאודורצ'יק שכבש שלושער.


* עוד בבלגיה, ליאור רפאלוב ישב על הספסל ולא שותף ב-1:1 של קלאב ברוז' בחוץ מול סטנדרד ליאז'. הפער של הכחולים בפסגה: 11 נקודות לפני הקיזוז, שני מחזורים לפני תום העונה הסדירה. 

סייף חוגג עם שחקני אנדרלכט. חזר מהפציעה ובישל שער (אנדרלכט, רשמי)


* באוסטריה, מואנס דאבור השלים 90 דקות וכבש צמד ב-2:4 של רד בול זלצבורג בקרב הצמרת מול שטורם גראץ. שטפן הירלנדר כבש ראשון למארחת בדקה ה-37, אך צמד של החלוץ הישראלי (45, 57) קבע מהפך לשוורים. פרדריק גולברנדסן הנורבגי הוסיף צמד משלו (73, 84), וגם שער מצמק של תורסטן רושר בדקה ה-75 לא משמש עזר לגראץ שנשארה שנייה, וראתה את המוליכה זלצבורג מגדילה את הפער ממנה ל-10 נקודות.


90+4' ABPFIFF! // THAT'S IT! #STURBSpic.twitter.com/SxxF8q1DeW

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) February 25, 2018

* בסקוטלנד, סלטיק ללא ניר ביטון הפצוע, התאוששה מהתיקו וההפסד בשני המחזורים האחרונים הפסד ותיקו בליגה, התאוששה עם 0:2 על אברדין שמדורגת שלישית. שערים של מוסא דמבלה (37) וקיירן טירני (83) החזירו את מוליכת הטבלה למסלול הניצחונות.


* בקפריסין, אנורתוסיס פמגוסטה של רוני לוי ואריאל הרוש השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות כשגברה 0:1 בחוץ על א.א.ל לימאסול ונשארה במקום השלישי עם סיום העונה הסדירה. השוער השלים 90 דקות בין הקורות.


* בליגה השנייה בטורקיה, גירסונספור ללא אחמד עאבד רשמה הפסד ליגה חמישי ברציפות ושביעי ברצף בכל המסגרות כשהפסידה 1:0 לסגנית מוליכת הטבלה אומרנייספור.


* ביוון, אלי אלבז הפצוע לא נכלל בסגל של אפולון סמירניס שלא ניצחה מאז נובמבר ונשארה מתחת לקו האדום. הקבוצה המשיכה ביכולת הרעה עם הפסד שני ברציפות, הפעם 0:2 לקסאנטי. בהמשך פנאתינייקוס ועומרי אלטמן יפגשו את קרקירה.


*בנושא אחר, מהומה גדולה ביוון לפני המשחק בין פאוק סלוניקי לאולימפיאקוס. אוסקר גרסיה, מאמן אולימפיאקוס האורחת, ספג גליל נייר בפניו והובהל לבית החולים, שם גם יישאר להמשך הלילה. פתיחת המשחק נדחתה בשל המהומה ובסופו של דבר המשחק בוטל למרות טענות קשות של אנשי פאוק. שחקני אולימפיאקוס ירדו כאות הזדהות מהמגרש לחדר ההלבשה, כאשר על פי דיווחים קווין מיראלס ביצע תנועה מגונה לעבר אוהדי פאוק בדרכו החוצה. המשחק במסגרת המחזור ה-23 היה אמור להפגיש את המוליכה פאוק ואת האלופה המכהנת לה שש נקודות פחות במקום השלישי. 


Olympiakos manager Oscar Garcia was "seriously injured" before the start of the match against PAOK when the toilet paper hit him in the face tonight. pic.twitter.com/h75rTvFikO

— When Sunday Comes (@WSCsupporters) February 25, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי