דיווח: סביליה, פיורנטינה וליון מתעניינות במואנס דאבור

מואנס דאבור
מואנס דאבור | רד בול זלצבורג, רשמי

בדרך לליגה בכירה? סקאוטים של הקבוצות צפו בחלוץ הלוהט כובש צמד במשחק העונה והתרשמו. באוסטריה מעריכים: יעזוב בקיץ. גם בנפיקה ליסבון מתעניינת

(גודל טקסט)

האם מואנס דאבור בדרך לאחת הליגות הבכירות באירופה? על פי מספר דיווחים שונים, חלוץ נבחרת ישראל מעורר עניין רב אצל סביליה, פיורנטינה, ליון ובנפיקה ליסבון ששוקלות לפנות לרד בול זלצבורג במטרה לצרפו כבר בקיץ הקרוב.

בדיווח נטען שארבעה סקאוטים צפו בישראלי במשחק העונה אמש (שבת) בו ניצחה רד בול זלצבורג את שטורם גארץ 2:4 בעזרת צמד של החלוץ. פרשני הכדורגל באוסטריה מעריכים שייתכן מאוד שדאבור יימכר בסוף העונה בגלל שזלצבורג לא תזכה לתקציב גדול מרד בול, שמעדיפה להתמקד בהשקעה בלייפציג מהבונדסליגה.

לפי החוק הקונצרן לא יוכל להחזיק שתי קבוצות שישחקו במפעלים אירופיים, כך ששורה ארוכה של שחקנים ובהם דאבור עשויים להימכר. המפגש מול בורוסיה דורטמונד בשמינית גמר הליגה האירופית ייתן לחלוץ הישראלי הזדמנות להראות את יכולתו מול קבוצות בבונדסליגה, שעשויות להציע לו חוזה.

דאבור כידוע חווה את עונתו הטובה בקריירה כאשר במאזנו 16 שערי ליגה שמדרגים אותו בראש טבלת הכובשים של הליגה האוסטרית. בנוסף, הישראלי כבש שישה שערים בליגה האירופית וביום חמישי האחרון, כזכור, כבש וסייע לקבוצתו לעבור את ריאל סוסיאדד הספרדית ולהעפיל לשמינית הגמר.


22 שערים שערים בכל המסגרות. דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי