רק רשת: ויטור שינה מספר, ילבש את החולצה מספר 23

מיגל ויטור
מיגל ויטור | אינסטגרם

הבלם העלה תמונה לאינסטגרם וכתב: "בחזרה לעניינים בתקווה למזל חדש". וגם: הכוכבים שלנו מתחפשים לכבוד פורים, נדאל שוב פרש באמצע משחק, אוסבלדו שוקל לחזור לכדורגל ומה עם הבקבוק שגרם לשער הזוי?

(גודל טקסט)
17:53: משנה מספר משנה מזל
מיגל ויטור, בלמה של הפועל באר שבע המחליפ מפציעה, העלה פוסט לאינסטגרם ובה חשף את מספר החולצה החדש שלו, 23. הפורטוגלי שלבש עד כה 15 כתב: "בחזרה לעניינים, בתקווה למזל חדש"


 

Back in the business! New number and i hope new luck. ⚽

A post shared by Miguel Vitor (@miguelvitor15) on

 



16:20: נחשפו הקמעות של המשחקים האולימפיים בטוקיו ב-2020

We're pleased to introduce the #Tokyo2020 Games Mascots! The Olympic Mascot is inspired by a fusion of tradition with modern innovation, the Paralympic Mascot by nature and the supernatural powers that make Japan distinct. They'd like to say hello! https://t.co/0FYIsGPzjFpic.twitter.com/hn7qhe0AXM

— Tokyo 2020 (@Tokyo2020) February 28, 2018


15:15: מה עושים עם הבקבוק שגרם לשער ההזוי בגרמניה?
דואיסבורג, שספגה שער הזוי לחלוטין במשחק נגד אינגולשטאש כשהשוער הסתובב לשתות מים בלי לשים לב לכדור המתקרב אל שערו, עד שכבר היה מאוחר מדי, החליטה שהמקרה הביזארי הזה לא הספיק לה וכעת היא מציעה את הבקבוק הידוע לשמצה למכירה פומבית. ההכנסות, מתברר, יעברו לצדקה.


Duisburg have announced that they plan to auction off the water bottle that played a role in one of the most bizarre goals ever. https://t.co/GPDhCRMjBapic.twitter.com/NXSyuWowas

— ESPN FC (@ESPNFC) February 28, 2018


14:55: דני אוסבלדו ישוב לשחק כדורגל?
כשנתיים אחרי שהודיע על פרישה כעבור קריירה כאמן מוזיקה, החלוץ הארגנטינאי דני אוסבלדו שוקל לשוב לשחק כדורגל. לפחות את תקופת ההתאקלמות המחודש לענף הוא צפוי לעשות בקבוצת טאז'רס מהליגה השלישית, במדיה הוא כבר מתאמן (וזוכה לדקות במשחקים לא רשמיים). החלוץ בן ה-32 שיחק בין השאר באספניול, רומא, יובנטוס, סאות'המפטון ובוקה ג'וניורס ובנוסף רשם 14 הופעות בנבחרת איטליה.


14:20: זוכרים את דריו פרננדס? הוא בוודאי זוכר את בית"ר ירושלים


 

Amor a primera vista ! ⚽️ ❤ #Beitar Jerusalem #23 #DF Love at first sight !!

A post shared by Dario Fernandez (@dariofernandez23) on



13:30: שחקני ליגת העל מתחפשים. מי לדעתכם המקורי ביותר?

שחקני ליגת העל התפנו רגע מהמאבקים בליגה ובגביע לתחפושות מקוריות. ברשימה: אלירן עטר, איתן טיבי, הילדים של מאור בוזגלו ועוד.


 

התחפשתם למאור בוזגלו? רוצים לזכות בפרס? תשלחו אליי תמונות שלכם או של הילדים שלכם מחופשים אליי ואחרי פורים אני אבחר בשידור חי את התחפושות היצירתיות ביותר והן יזכו בזוג נעליים שוות ששיחקתי אתן! כדי להשתתף כתבו #בוזגלו_פורים. יאללה.. אני מחכה לתמונות שלכם. חג שמח

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



 

חג פורים שמח #זוגמנצח

A post shared by Eitan Tibi (@eitantibi) on




 

פורים שמח

A post shared by Avi Rikan (@avirikan) on




 

Happy Purim

A post shared by @ eliranatar16 on



 

פורים שמח m&m תודה למלכה @razul10 על האיפור !!

A post shared by Dor Micha (@dormicha) on



ומה תגידו על אשתו של אופיר דוידזאדה, שזכתה בתחרות התחפושות של שחקני מכבי ת"א?


 

פורים שמח ‍♀️ #khaleesi

A post shared by Natalie Shilat Davidzada (@natalieshilat) on





אלמוג בוזגלו מתחפש לאביו, יעקב


13:10: הספונסרית של אתלטיקו משתלטת על שידורי הכדורגל בסין
חברת "וונדה", הספונסרית של אתלטיקו מדריד, רכשה את הזכויות לשידור המשחק בין דאליין לשנגחאי סיפג ומתכוונת לשדר אותו ב-18 בתי קולנוע שבבעלותה.

And now it's official: Wanda bought the rights form Ti'ao, the game between Dalian and SIPG will be broadcast live at the city's Wanda cinema@DalianYFChttps://t.co/XmRWcH3LQc

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) February 28, 2018

13:00: שנתיים לנפילה של ואן חאל באולד טראפורד

28.2 ייזכר לעד אצל אוהדי מנצ'סטר יונייטד כתאריך או לואיס ואן חאל נפל על הדשא באולד טראפורד במהלך הניצחון על ארסנל (2:3) ב-2016. אלפי ממים, גיפים וציוצים עלו מאז ברשת. נחמד להיזכר.


ON THIS DAY: In 2016, Louis Van Gaal dramatically threw himself on the floor at Old Trafford.

10/10. pic.twitter.com/Im13MecdlW

— Squawka Football (@Squawka) February 28, 2018


12:20: המחליף של אברם קיבל בית חדש

אקוואסי אפייה, שהחליף את אברם גרנט כמאמן נבחרת גאנה, קיבל בית חדש ונוצץ מההתאחדות המקומית. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית עלות השיפוץ נאמדה ב-300 אלף סדי גאני (שמו של המטבע המקומי).


Akwasi Appiah: Black Stars coach gets new home. #Atinkasportspic.twitter.com/Loljrx0GBs

— Atinka 104.7fm (@Atinka1047) February 28, 2018


11:45: שחקני מכבי נתניה מבקרים חולים

אחרי הניצחון על מכבי חיפה, ולכבוד חג הפורים, הגיעו שחקני מכבי נתניה לביקור במרכז הרפואי לניאדו בעיר. השחקנים, מלווים במתנדבות מהאגודה למלחמה בסרטן, חילקו מתנות חג ומשלוחי מנות למטופלים במחלקה האונקולוגית ובמרפאת הילדים.


שחקני מכבי נתניה מקרים חולים (יח
שחקני מכבי נתניה מקרים חולים (יח"צ לניאדו)


10:25: פדרר מוכיח שוב שהוא הגדול מכולם
הפנומן השוויצרי זכה אתמול בטקס השנתי של "Laureus World Sports Awards" בשני פרסים, "קאמבק השנה" והחשוב ביותר "ספורטאי השנה", ובכך עקף בעצם את יוסיין בולט בתור הספורטאי שזוכה בפרס הכי הרבה פעמים, עם 6 זכיות. כבוד.


@LaureusSport Awards • @rogerfederer Is The Greatest #Laureus Athlete of All Time With Fifth & Sixth Awardshttps://t.co/7AEdTrLHBR@10sBalls_com#LaureusAwards#Tennis#RogerFederer#Federerpic.twitter.com/cIarcx4hhB

— 10sBalls (@10sBalls_com) February 28, 2018



Man of the night!! @rogerfederer congratulations #laureus18@laureussportpic.twitter.com/7HrUrR3dFg

— Luís Figo (@LuisFigo) February 27, 2018



09:45: רפאל נדאל פרש בטורניר אקפולקו

הבריאות שוב מתעתעת ברפאל נדאל. המדורג מס' 2 בעולם נכנע לכאבים ברגל והודיע על פרישה לפני המשחק בסיבוב הפתיחה מול פליסיאנו לופס. "רציתי לשחק בטורניר הזה, אבל זה היה בלתי אפשרי", אמר השור הספרדי. "הייתי רוצה להגיד שאשחק באינדיאן וולס, אבל כרגע אני לא יכול לדעת".


09:40: שער בכורה לדקל קינן בארה"ב

דקל קינן כבש הלילה את שער הבכורה שלו בארה"ב כשכבש את השער השני ב-0:3 של סינסינטי על נורת'רן קנטקי יוניברסיטי במסגרת מסע ההכנה שלה לעונת ה-USL שתחל בחודש הבא. "שמח לכבוש את השער הראשון שלי בקבוצה", כתב הבלם בחשבון הטוויטר. "אבל מה שיותר חשוב הוא להמשיך לרוץ בצורה טובה עם החברים, שער נקי וניצחון אל מול האוהדים הנפלאים שלנו".


Happy to score my first goal for @fccincinnati
but more importantly,another good run with the guys,clean sheet and a win in front of our great fans! pic.twitter.com/yUH8sXjLbR

— Dekel Keinan (@DekelKeinan) February 28, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי