עומרי אלטמן: קיבלתי חדשות רעות שכל כדורגלן מפחד מהן

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | טוויטר

ביוון מעריכים שהישראלי של פנאתייקוס קרע את הרצועות במשחק מול אולימפיאקוס וייעדר לפחות חמישה חודשים: "חדשות רעות, אבל אחזור מוקדם ממה שחושבים". צפו בפגיעה הקשה

(גודל טקסט)
שחקן פנאתינייקוס עומרי אלטמן סיים אתמול (ראשון) את העונה בדרך הכי נוראית שאפשר לדמיין. ממש בשניות הסיום של ה-1:1 עם אולימפיאקוס, שהתקיים ללא קהל במגרשם של האדומים, הישראל ניסה לחלץ כדור משחקן היריבה, סובב את הרגל והתוצאה – קרע ברצועות הברך. בעוד יומיים-שלושה ייאלץ לעבור ניתוח וההערכות הן שיוכל לחזור למגרשים רק בעוד חמישה חודשים. כלומר, לא ברור אפילו אם יצליח לפתוח את העונה הבאה. אלטמן עדיין אמור לעבור MRI כדי לקבוע את גודל הנזק, אבל אלו ההערכות ביוון.


השחקן עצמו צייץ בחשבון הטוויטר: "חדשות רעות בשבילי. החדשות שכל כדורגלן מפחד מהן. אבל אני אחזור בקרוב מאוד, מוקדם יותר ממה שאתם חושבים וחזק יותר מאשר אי פעם! תודה על כל האיחולים, קראתי את כולם. תודה למשפחת פאו, בהקדם האפשרי נהיה בחזרה יחד".



הישראלי התפתל מכאבים על כר הדשא אחרי השריקה בעוד השחקנים הירוקים חגגו את התוצאה המצוינת מול אוסקר גרסיה ושחקניו באצטדיון קראיסקאקיס. מאוחר יותר אמר לתקשורת היוונית: "ראיתי סביבי הרבה אנשים והבנתי שהפציעה חמורה". "ספורט24" היווני כתב: "אלטמן היה חסר מזל להיפצע ברגע האחרון של המשחק ובמקום לחגוג עם חבריו הישג ענק הוא קיבל טיפול על כר הדשא. הוא קפץ גבוה מדי כדי לחסום את הטוגולזי אלכסיס רומאו ונחת על ברך ימין. הוא עזב את האצטדיון עם קביים".


 

Bad news for me. The news that every footballer is afraid of. But I will be back very soon , sooner than you think and stronger than ever! Thanks for all your massages I read everyone of them. Thanks PaoFamily ASAP we are back together.☘️

A post shared by Omri Altman (@omrialtman) on



האתר היווני ציין שאלטמן היה בין המצטיינים במשחק. "הוא לא היה יכול לשלוט בדמעות בגלל הכאבים וההרגשה שהוא קלקל לעצמו חגיגת ענק". ב"קונטרה" נכתב: "חוסר מזל משווע לאלטמן שנראה מצוין במשחק והוכיח סוף סוף למאמן אוזונידיס שהוא צריך לקבל יותר דקות משחק". אלטמן שיחק העונה 19 משחקים וכבש שלושה שערים ב-1094 דקות בליגה, במשחקים האחרונים נכנס רק כמחליף. 


אוסקר גרסיה, שלא נמצא במצב טוב בקבוצה המדורגת רביעית בטבלה טען שקבוצתו סבלה מחוסר מזל ושיפוט עוין: "היו לנו שני מצבי כיבוש טובים שלא ניצלנו", אמר.


Είχε εξήγηση το κλάμα του Αλτμαν! https://t.co/FJSywiE3agpic.twitter.com/ZM9mDVmXHH

— Contra (@Contragr) March 4, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי