סין בטירוף: "ערן זהבי הבקיע שער כמו ליאו מסי". צפו בגול

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הישראלי שכבש בכדור חופשי מול דליאן סחט מחמאות מהתקשורת ונבחר לאיש המשחק: "בקצב הזה גוונאגז'ו תוכל להיאבק על האליפות". זאת הקבוצה ה-17 שסופגת מהישראלי. התקציר בפנים

(גודל טקסט)
אחרי שני המחזורים הראשונים של גוואנגז'ו בעונה שעברה, ערן זהבי עדיין חיפש את הרשת. העונה הוא פתח בסערה, ואחרי השלושער במחזור הראשון בשבוע שעבר, חגג הישראלי שער רביעי העונה ב-0:2 של קבוצתו מול דליאן מה שמציב אותו כסגן מלך השערים אחרי אלאן מהיריבה העירונית, גוואנגז'ו אבגרנדה.


האתרים בסין התלהבו מהבעיטה החופשית של זהבי והשוו אותה ללא אחר מליונל מסי. "הוא הקפיץ את הכדור פנימה כמו מסי. הוא ממשיך לכבוש כל משחק ובקצב הזה גוונאגז'ו תוכל להתחרות על תואר האליפות", נכתב באתר "דונג קווידי". זהבי גם נבחר לאיש המשחק בפעם השניה ברציפות.


 

רועי תדמור העוקב אחרי הליגה הסינית דיווח שזהבי כבש מול הקבוצה ה-17 בסין. דראגן סטויקוביץ' יכול להיות מרוצה מהעובדה שהקבוצה שלו לא ספגה לראשונה מאז מאי 2017 במשחק ביתי. זה היה ניצחון הבית 9 ב-10 המשחקים האחרונים (לאחר הצביעה) ובמועדון מרוצים מכמות הקהל. 


ז'וזה פונטה הבלם הפורטוגלי שחיזק את דליאן איפנג היה מרוצה מההפסד הנמוך אחרי שהקבוצה ספגה 8:0 במשחק הראשון. "התכוננו טוב למשחק ועבדנו על מתפרצות. התוצאה הזאת הרבה יותר הגיונית מהתבוסה במשחק הראשון. 

 

#פוסטגיים_רפ דאליין היא הקבוצה ה17 שזהבי כובש מולה בסין
הקבוצה לא סופגת בבית לראשונה מאז מאי 2017,נצחון בית 9 ב10 משחקי הבית האחרונים (לאחר הצביעה), במועדון מרוצים מכמות הקהל
אצל היריבה מרוצים מההתייצבות בהגנה ומהקהל שעדיין גודש את אולמות הקולנוע בעיר כדי לראות את משחקי החוץ pic.twitter.com/8YJKml0asd

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) 10 במרץ 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי