צפו בתקציר: זהבי כבש, אך גוואנגז'וו הובסה בבית 5:2 על ידי שנגחאי

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

למרות שער נהדר של הכוכב הישראלי כבר בפתיחה (4), הפקרות בהגנה הובילה למטח שערים של האורחים, כולל רביעייה של וו לה. גם הולק (53) הברזילאי כבש.

(גודל טקסט)

עשר דקות מפתיחת המשחק במזחור השלישי בליגה הסינית היום (ראשון), גוואנגז'ו RF כבר הובילה 0:2 והיתה בדרך הבטוחה להשאיר את שנגחאי SIPG מאחור בדרך לפסגה. הכוכב הישראלי של המקומיים ערן זהבי כבש ראשון (4), שיאו ז'י (9) הכפיל והקבוצה נראתה מצוין.

אלא שאז הגנת המארחים החליטה שהיא לא צריכה לעבוד. שלושה חורים הספיקו לקשר הסיני של שנגחאי ווה לה להגיד תודה רבה ולנצל אותם כדי לצמק (17), להשוות (27) ולעלות ליתרון (30). ואם קבוצתו של זהבי עוד קיוותה לחזור במחצית השנייה, וו לה הוריד אותם למציאות עם שער רביעי (73) כשבין לבין גם הולק, הברזילאי ששיחק בזניט, הוסיף אחד משלו (53).

הליגה הסינית תמיד מספקת משחקים קצביים ומרובי שערים, אבל הפעם זה לא עבד לטובת הליגיונר הישראלי, שעדיין יכול להיות מרוצה מיכולתו ונשאר במקום השני בטבלת הכובשים עם חמישה שערים העונה. גוואנגז'ו עצמה, לעומת זאת, התרחקה מהפסגה ונתנה לשנגחאי לברוח לה, כשהקבוצה מהבירה נמצאת במקום הראשון ומובילה על שאנדון לונינג בזכות הפרש שערים בלתי נתפס של 2:15.

מהלך המשחק
דקה 1: המשחק יצא לדרך באיצטדיון יושישאן בגוואנגז'ו.

דקה 4, 0:1 לגוואנגז'ו: ערן זהבי קיבל כדור ארוך נפלא מהאייפנג, נכנס לרחבה ובעט לפינה הרחוקה.

זהבי חוגג עם מאמנו. שער חמישי בשלושה משחקים (הליגה הסינית)
זהבי חוגג עם מאמנו. שער חמישי בשלושה משחקים (הליגה הסינית)


דקה 9, 0:2
: איזו פתיחה למארחים! שיאו ז'י בנגיחה הוסיף שער משלו לאחר הגבהה מצד ימין.

דקה 17, שנגחאי מצמקת ל-1:2: האורחים לא נשארו חייבים. אוסקר מצא את עצמו לבד ברחבה והוריד כדור מצוין לקשר וו לה שכבש בקלות.

דקה 27, 2:2: הפקרות בהגנה של גוואנגז'ו אפשרה לוו לה להבקיע מקרוב ולהשוות את התוצאה

דקה 30, 2:3 לשנגחאי: ההגנה של המארחים לא קיימת, וו לה כבר עם שלושער תוך 13 דקות לאחר שכדור חופשי מ-25 מטרים נהדף ומצא אותו לבד מול השער.

דקה 53, 2:4: עוד התקפה מתואמת להפליא בהובלת הברזילאים של שנגחאי הסתיימה בשער, והפעם היה זה הולק שבעט מקרוב פנימה. גוואנגז'ו על סף התפרקות.

דקה 73, 2:5: כמה טוב זה עוד יכול להיות עבור וו לה? הקשר קיבל פירגון מהולק לאחר מתפרצת מהסרטים וגלגל מול שער ריק את הרביעי שלו במשחק והשביעי העונה בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי