צפו: שער לאלמוג כהן, 1:2 לאינגולשטאט על היידנהיים. גם דאבור כבש

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

הקשר השלים 90 דקות בניצחון קבוצתו בבונדסליגה השנייה וכבש את שערו השני העונה. החלוץ כבש את השני ב-0:2 של זלצבורג על וולפסבורגר. בטורקיה: רק 0:0 לעאבד, טל בן חיים לא היה בסגל ספרטה פראג

(גודל טקסט)
אינגולשטאט ואלמוג כהן עלו היום (שבת), לפחות זמנית, למקום החמישי בליגה השנייה בגרמניה לאחר שגברו 1:2 על היידנהיים מהתחתית במסגרת המחזור ה-28 בבונדסליגה השנייה, והם כבר עם ניצחון שני ברציפות.


קשר נבחרת ישראל השלים דקות ואף כבש את השער הראשון לקבוצתו כשבדקה ה-62 נגח לרשת כדור שהגביה אליו תומאס פלדל. שער שני העונה לאלמוג כהן, כבר מחזור ליגה שני ברציפות. חמש דקות לאחר מכן היתרון הוכפל כשכדור ארוך של השוער אוריין ניילנד הגיע לסוני קיבל שנגח אותו לעבר רוברט לייפרץ, שבעט מהאוויר את ה-0:2. שער של מקסי תיל לא ממש עזר למארחת. הקשר הישראלי השלים 90 דקות בניצחון החשוב של קבוצתו בבונדסליגה השנייה.

(63') DA IST ES!
Tor für die #Schanzer!@AlmogCohen8 trifft per Kopf nach feiner Flanke von #Pledl. Stark, Männer!
__
0:1 #FCHFCIpic.twitter.com/pKS6o35tN2

— FC Ingolstadt 04 (@Schanzer) March 31, 2018


ישראלי נוסף שכבר שיחק השבת הוא אחמד עאבד, ששותף 90 דקות והוחלף בתוספת הזמן, אבל לא הצליח לסייע לקבוצתו שסיימה ב-0:0 בלבד מול אלטינורדו בליגה הטורקית השנייה. גירסונספור בתום 29 מחזורים במקום ה-11 עם 38 נקודות, שמונה הפרש מהקו האדום. 


אופיר מרציאנו המורחק לא שותף בניצחון הביתי של היברניאן 0:2 על פרטיק ת'יסל בליגה הסקוטית וניר ביטון הפצוע תקופה ארוכה החמיץ את ה-0:3 של סלטיק על רוס קאונטי. טל בן חיים לא נכלל בסגל ספרטה פראג שהתארחה אצל טפליצה בליגה הצ'כית. בהמשך היום, מואנס דאבור וזלצבורג מול וולפסברגר בליגה האוסטרית. 


מואנס דאבור כבש הערב את השער השני ב-0:2 של זלצבורג על וולפסברגר במחזור ה-28 בליגה האוסטרית. קבוצתו של החלוץ הישראלי עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-39 מפנדל של ואלון ברישה. בדקה ה-82, הבטיח דאבור את ניצחון קבוצתו כשבעט מתוך הרחבה אחרי מסירה טובה של אמאדו היידארה. זלצבורג בראש הטבלה עם 65 נקודות, שמונה יותר משל השנייה, שטורם גראץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי