צפו: נאתכו וצסק"א ניצחו, גם אנורתוזיס של רוני לוי ואריאל הרוש

אריאל הרוש
אריאל הרוש | טוויטר

השוער אמנם הוציא כדור מהרשת, אבל הקבוצה הכי ישראלית באי השכן שבה למקום השלישי בזכות 1:2 בניקוסיה. 90 דקות לדקל קינן בניצחון סינסינטי בארה"ב, קני סייף הפסיד עם אנדרלכט 2:0 לגנט

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות כבר מאחורינו וליגות רבות חודשו בסוף השבוע, וגם היום (ראשון) נערכו משחקים רבים ברחבי העולם וביניהם גם הליגיונרים נטו חלק.

הראשון לשחק היה דקל קינן, שהשלים 90 דקות וגם ספג כרטיס צהוב בניצחון החוץ של סינסינטי 0:1 על אינדי אילבן בליגת ה-USL האמריקאית. לקינן ולקבוצתו שני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה.

בליגה הקפריסאית, המאמן רוני לוי וקבוצתו גם לשנתיים הבאות אנורתוזיס פמגוסטה ניצחו 1:2 בחוץ את אומוניה ניקוסיה ושבו למקום השלישי על חשבון א.א.ק לרנקה. בין הקורות של אנורתוזיס עמד כמובן השוער אריאל הרוש. כעת במאזנם של לוי והרוש 63 נקודות בתום 30 מחזורים ואנורתוזיס במרחק שבע הפרש מהמוליכות אפולון ואפואל.

בליגה הבלגית, קני סייף פגש את האקסית גנט, ממנה הוא מושאל למעשה, ונכנע 2:0. קשר אנדרלכט שותף 90 דקות ובעקבות ההפסד קבוצתו פתחה את פלייאוף האליפות עם הפסד. בליגה הרוסית, ביברס נאתכו השלים 90 דקות בניצחון צסק"א מוסקבה 1:2 על רוסטוב בחוץ.

בליגה היוונית, עומרי אלטמן הפצוע, שכבר לא ישוב לשחק העונה, כמובן לא נכלל בסגל קבוצתו שהובסה 3:0 במשחק החוץ את א.א.ק אתונה. אלי אלבז הוחלף בדקה ה-74 ב-0:3 הביתי של קבוצתו אפולון סמירניס על לאריסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי