דאבור: החלום שלי זה אנגליה, לא פוסל מעבר ללייפציג

מואנס דאבור
מואנס דאבור | רד בול זלצבורג, רשמי

החלוץ בראיון ל-103FM: "יש לי חוזה לשלוש שנים, אבל אני רוצה להתקדם לליגות הגדולות". על התגובות בארץ: "אותי לא מעניין שמזלזלים בליגה האוסטרית". על דורטמונד: "גם בעונה לא טובה שלהם, לא מובן מאליו"

(גודל טקסט)

"אותי לא מעניין אם בארץ מזלזלים בליגה האוסטרית", אמר הערב (שני) מואנס דאבור בראיון לתוכנית הספורט של רדיו 103FM. "אני נמצא במועדון גדול, אנחנו ברבע גמר הליגה האירופית וזה אומר הרבה". חלוץ זלצבורג יפגוש ביום חמישי את לאציו למשחק הראשון של רבע הגמר, וכעת הוא לקח פסק זמן מההכנות כדי לדבר על התקופה הטובה שלו עם הקבוצה, הנבחרת והתוכניות לעתיד.

על התחושה בזלצבורג אחרי דורטמוד: "הרגשה באמת נפלאה. אני זוכר שהתראיינתי לפני המשחק ואמרתי שאנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להפתיע וזה מה שקרה. לא מובן מאליו לעבור קבוצה כמו דורטמונד. זה משהו שמאוד חשוב למועדון. נכון, הם לא בעונה טובה, אבל כל הכוכבים שלהם שיחקו ועם כל הכבוד אפשר להגיד שהפתענו".

על המחשבות לגבי העתיד: "אני נמצא בתקופה טובה וכרגע טוב לי, ויש לי חוזה לעוד שלוש שנים, אבל כמו שכולם יודעים בכדורגל הכל הולך מהר וכמו כל שחקן אני רוצה להתקדם ולהגיע לליגות הגדולות. החלום שלי זה אנגליה, אבל אני במצב שאני לא יכול להפריז. לצ'מפיונשיפ אני לא אלך".

"יש כבר איזה שבעה-שמונה שחקנים שעברו מזלצבורג ללייפציג ויכול להיות שאני אהיה הבא בתור. ללייפציג יש מספיק כסף ושחקנים כדי להיות מוכנים לליגת האלופות בשנה הבאה, אבל אי אפשר לדעת כלום".

דאבור נפצע באוסטריה.
דאבור נפצע באוסטריה. "מקווה שבפעם הבאה אוכל לשחק בנבחרת" (טוויטר)

על ההיעדרות ברגע האחרון מהנבחרת: "כמובן שהתבאסתי. באתי ורציתי לשחק אבל לא קיבלתי את האישור מהרופא, מקווה שבפעם הבאה זה יקרה".

על ההבדלים בין הליגה בישראל לליגה באוסטריה: "כמובן שיש הבדלים בין הליגות, זה הכי בולט באימונים וזה בא לידי ביטוי כל שבוע במשחקים".

האם יחזור לשחק בישראל: "לא לא לא. זה לא הזמן, אני חושב שזה לא רלוונטי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי