ערן זהבי מוביל את הליגה הסינית בבעיטות לשער היריבה

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר רשמי

פרשנים מקומיים חקרו את פילוח הבעיטות בליגה הבכירה. שחקן גוואנגז'ו ר.פ: "אנחנו לא מסתמכים רק על ערן זהבי, צריך ללמוד להתקיף ולהגן כקבוצה". בשבת (10:30, ספורט1) מחכה טיאנג'ין טדה

(גודל טקסט)

גוונאגז'ו ר.פ תשחק בשבת (10:30, ספורט1) נגד טיאנג'ין טדה בחוץ. הקבוצה של ערן זהבי פתחה את העונה בצורה טובה עם ניצחון על האלופה אברגרנדה 4:5 בחוץ, אבל מאז ספגה כבר שני הפסדים והיא מדורגת שביעית. לפי הדיווחים בסין קיים חוסר שביעות רצון במועדון מהיכולת ומהתוצאות בתקופה האחרונה.

בקבוצה מודעים לעובדה שהם תלויים כמעט לחלוטין בזהבי שהוא היחיד שמספק את הסחורה עד כה. זהבי אומנם התנה את חתימת החוזה שלו בקבוצה בחיזוקה ורכישת שחקנים זרים טובים יותר, אבל נראה שהמועדון לא עשה את זה ושוב יתקשה להתמודד עם הקבוצות הגדולות. ההגנה חלשה והזרים בינוניים. גם רנאטיניו לא מציג את היכולת מהעונה שעברה.

חלוץ הקבוצה קיסאו ז'י אמר: "אנחנו צריכים ללמוד להתקיף ולהגן ביחד. ברור שיש לנו שחקן חיזוק מצוין כמו ערן זהבי, אבל אנחנו לא מסתמכים רק עליו ולא בונים רק עליו. אנחנו משחקים כקבוצה כי דראגן סטויקוביץ' הביא לנו את הרעיון של משחק קבוצתי ולא של בודדים".

אחד האתרים המקומיים חקר את פילוח הבעיטות וגילה כי ערן זהבי מוביל את הליגה בכמות הבעיטות לשער היריבה ומדורג שלישי בממוצע שערים למשחק (1.2) אחרי וו לי משנגחאי סיפג (1.6) ואלן דוגלאס מגוואנגז'ו אברגרנדה (1.5).

ערן זהבי. מוביל בבעיטות לשער (גוואנגז'ו ר.פ, האתר הרשמי)
ערן זהבי. מוביל בבעיטות לשער (גוואנגז'ו ר.פ, האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי