דאבור כבש צמד ובישל, זלצבורג הביסה את אדמירה 2:6

מואנס דאבור
מואנס דאבור | רד בול זלצבורג, רשמי

משחק פורה לחלוץ, שהספיק גם להחמיץ פנדל. 90 דקות לסייף ו-61 דקות לרפאלוב בניצחון אנדרלכט על ברוז'. אלמוג כהן (90 דק') ואינגולשטאט סיימו בתיקו 1:1 עם נירנברג, 90 דקות לקינן בתיקו של סינסינטי

(גודל טקסט)

אלמוג כהן ואינגולשטאט רשמו היום (ראשון) תיקו שני ברציפות והחמיצו הזדמנות לעלות למקום הרביעי בליגה השנייה בגרמניה, לאחר שסיימו ב-1:1 ביתי מול סגנית המוליכה נירנברג. הקשר הישראלי פתח בהרכב של שטפן לייטל והשלים 90 דקות מול האקסית בהן ראה את רוברט לייפרץ מעלה את קבוצתו ל-0:1 בדקה ה-51, אך אדם זרלאק המחליף השווה לנירנברג בדקה ה-74. משחק שני ברציפות בו השנאצרים איבדו יתרון, והם ירדו למקום השביעי בבונדסליגה השנייה. ואם זה לא מספיק, בשבוע הבא מחכה לאינגולשטאט משחק לא פשוט אצל מוליכת הטבלה פורטונה דיסלדורף.

סלטיק, ללא ניר ביטון שכזכור גמר את העונה, ניצחה את ריינג'רס 0:4 בחצי גמר הגביע הסקוטית. שערים של טום רוגיץ' (20) וקאלום מקגרגור סגרו עניין כבר במחצית הראשונה, אבל סלטיק לא הסתפקה בזה ומוסא דמבלה (52) ואוליבייה נצ'אם (78) הוסיפו בפנדלים כדי לקבוע חגיגה על היריבה המושבעת ועלייה לגמר שייערך בחודש הבא, שם יפגשו את מאת'רוול.

ביברס נאתכו נכנס רק בדקה ה-67 במשחק של צסק"א מוסקבה נגד פ.צ. אופה בחוץ, שהסתיים בתוצאה 1:1. חור בהגנת האורחים איפשר לדימיטרי סיסואב לכבוש בדקה ה-41, אחמד מוסא איזן בדקה ה-78. עם התיקו, צסק"א עקפה את זניט סט. פטרבורג ועלתה למקום הרביעי, אבל פספסה הזדמנות להיצמד לקרסנודאר במאבק על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

נאתכו. בלט בחסרונו במחצית הראשונה (אתר רשמי)
נאתכו. בלט בחסרונו במחצית הראשונה (אתר רשמי)

ביוון, פנאתינייקוס ללא עומרי אלטמן הפצוע ניצחה בבית 0:1 את אטרומיטוס. אנתוני מונייה כבש בפנדל בדקה ה-59 והעלה את פנאתינייקוס למקום העשירי.

בארצות הברית, דקל קינן שיחק 90 דקות במשחק החוץ של סינסינטי מול בית לחם, שהסתיים ב-1:1. זהו משחק שני ברציפות שקינן וחבריו לא מנצחים, לצערם דווקא מול קבוצה שלא ניצחה ממחזור הפתיחה.

אחמד עאבד לא נכלל בסגל קבוצתו גירסונספור, שניצחה 0:1 את באליקסירספור בליגה הטורקית השניה. אייקוט דמיר כבש את השער היחיד במשחק (45+1) והעלה את גירסונספור למקום ה-11 בטבלה.

אנדרלכט של קני סייף ניצחה את מוליכת הטבלה, קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב. לואץ תיאודורצ'יק כבש בדקה ה-52 ושער שוויון של עבדולאי דיאבי נפסל לאחר בדיקה אצל שופט הווידאו. רפאלוב הוחלף בדקה ה-61.

ספרטה פראג, כשטל בן חיים לא בסגל, סיימה ב-2:2 מכובד עם מוליכת הליגה הצ'כית ויקטוריה פלזן. ואצלב קאדלץ (9) וסרדן פלבסיץ' (12) העלו את ספרטה ליתרון מוקדם מפתיע, אבל פלזן השוותה עם שערים של ראדים רזניק (30) ותומאס הוראבה (52). הקבוצה של בן חיים החמיצה הזדמנות להתקרב למקום הרביעי המוביל לאירופה.

מואנס דאבור כבש, בישל והחמיץ פנדל בניצחון הענק 2:6 של רד בול זלצבורג על אדמירה ואקר בחוץ. פרדריק גולברנסן העיד על הבאות כשכבש כבר בדקה השלישית, הנס וולף הכפיל (22) לפני שפטריק שמידט צמצם ונתן תקווה למארחים, אבל אז החלוץ הישראלי התעורר, בישל לאנוק אמוופו (36) וכבש בעצמו (60 ו-82) כשלפני כן גולברנסן השלים צמד משלו (57). שמידט סיים גם הוא עם צמד כשצימק בשער ניחומים בדקה ה-92. בין לבין דאבור עוד הספיק להחמיץ פנדל, אבל בסך הכל הוא יכול להיות מרוצה מהיום. בשבוע הבא מחכה להם מארסיי בחצי גמר הליגה האירופית.

דאבור משחק ענק לחלוץ (AFP)
דאבור. משחק ענק לחלוץ (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי