בפנדלים: דאבור וזלצבורג עלו לגמר הגביע האוסטרי

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

הקשר הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-76 אך לא הצליח לכבוש בזמן החוקי ובהארכה, וקבוצתו עלתה לאחר 0:3 בדו קרב בעיטות עונשין. 90 דקות לנאתכו ב-0:3 של צסק"א על אמקאר פרם. 90 דקות לסייף בהפסד קריטי של אנדרלכט

(גודל טקסט)

בעוד כאן בארץ חוגגים 70 שנות עצמאות, הנציגים הישראלים בליגות השונות מתרכזים במשחקי קבוצותיהם ברחבי אירופה. בחצי גמר הגביע האוסטרי, מואנס דאבור ורד בול זלצבורג התקשו מול מאטרסבורג אבל עלו לאחר 0:0 בסיום 90 דקות והארכה ו-0:3 בפנדלים. 

מואנס דאבור פתח על הספסל ועלה לשחק בדקה ה-76, אבל גם הוא לא הצליח לעזור לזלצבורג לכבוש. מאטרסבורג עשתה חיים קשים לאלופה האוסטרית, למרות שסמאעיל פבליאק החמיץ פנדל לזכותה בדקה ה-82. לאחר 120 דקות הלוח עדיין הראה 0:0, והקבוצות הלכו לדו קרב בעיטות עונשין מ-11 מטר. ואלון ברישה, אנדרה רמליו וסטפן ליינר כבשו לזכות זלצבורג, אך לדאבור לא היתה הזדמנות מכיוון שהבועטים של מאטרסבורג החמיצו שלוש בעיטות בזו אחר זו ושלחו את מוליכת הטבלה לגמר. זלצבורג תפגוש שם את המנצחת בין שטורם גראץ לראפיד וינה.

ביברס נאתכו השלים 90 דקות ב-0:3 של צסק"א מוסקבה על אמקר פרם. בזכות הניצחון עלתה הקבוצה מבירת רוסיה למקום השלישי עם אותו מספר נקודות כמו זניט סנט פטרסבורג הרביעית (48) כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה. קני סייף השלים 90 דקות בהפסד הקריטי של אנדרלכט, 2:1 לסטנדרד ליאז', שמנע ממנה להשוות באופן זמני את מספר הנקודות שלה לקלאב ברוז'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי