לקו: העובדה שיש לי שחקן כמו רפאלוב על הספסל אומרת הכל

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | קלאב ברוז', רשמי

הקשר הישראלי עלה מהספסל וכבש את שערו השני העונה בניצחון קבוצתו 0:6 על שרלרואה ויש לה יתרון של שש נקודות על אנדרלכט שבמקום השני. זהו גם שערו ה-40 בקריירה בבלגיה

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)
 ליאור רפאלוב חזר לספסל במשחק הניצחון של קלאב ברוז' על שרלרואה 0:6 אחרי שני משחקים רצופים בהם פתח בהרכב הקבוצה, אבל מעמדו כרגע אחר לחלוטין מאשר היה כשלא שיחק בכלל. הוא נכנס ל-19 הדקות האחרונות במשחק וכבש את שערו השני העונה וה-40 שלו בליגה בשבע עונות.


מאמן הקבוצה, איבן לקו, שהחזיר את רפאלוב לספסל אמר אחרי המשחק: "העובדה שיש לי ספסל עשיר ואני יכול להכניס שחקן כמו רפאלוב כמחליף והוא כובש שער מראה את מצבנו. אני לא רוצה שניכנס לאופוריה, אבל אנחנו נמצאים במצב טוב כדי לזכות באליפות". העיתונות בבלגיה חילקה לרפאלוב מחמאות ובאחד מהם זכה הקשר לציון 7.


השער של רפאלוב, שהיה השישי במשחק, הביא את הקבוצה לתוצאת השיא בפלייאוף וכעת, שישה מחזורים לסיום הפלייאוף, קלאב ברוז' מקדימה את אנדרלכט בשש נקודות כשהיא עדיין אמורה לארח אותה ולשחק פעמיים נגד מחזיקת הגביע סטאנדרד ליאז' המדורגת רק רביעית בפלייאוף.


79' GOAL! Refaelov pikt ook zijn goaltje mee! Hij zet de actie op en werkt het ook zelf af. De 6-0 staat op het scorebord! #BluvnGoan#CluChapic.twitter.com/s0uASW0YJU

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) April 19, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי