אופיר מרציאנו והיברניאן מנעו מסלטיק את האליפות עם 1:2

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | Gettyimages

השוער הישראלי ספג בדקות הסיום אך קבוצתו ירדה מנצחת 1:2 מהמפגש עם מוליכת הטבלה, שתחכה למעידה של ריינג'רס מחר כדי להבטיח רשמית את התואר. 90 דקות וצהוב לקני סייף בהפסד הקריטי של אנדרלכט מול גנק

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

הליגיונרים ממשיכים לעשות כבוד מעבר לים: 90 דקות ומשחק מצוין לאופיר מרציאנו בניצחון קבוצתו היברניאן 0:2 על המוליכה סלטיק של ניר ביטון הפצוע, שפספסה הזדמנות להבטיח את האליפות. 

סלטיק רצתה להבטיח את אליפות סקוטלנד ארבעה מחזורים לסיום העונה, אבל נתקלה ביריב קשה במיוחד: אופיר מרציאנו. השוער הישראלי שעמד בשער היברניאן עשה את עבודתו מעל ומעבר, שמר על שער נקי במשך רוב המשחק ואיפשר לקבוצתו לעלות ליתרון מרגלי ג'יימי מקלארן בדקה ה-24, כאשר ויקינטאס סליבקה נכנס כמחליף בדקה ה-72 והכפיל את התוצאה שמונה דקות לאחר מכן. אודסון אדוארד בדקה ה-87 רק צימק. זהו משחק עשירי ברציפות ללא הפסד להיברניאן, שאם תמשיך במומנטום הזה תבטיח את המקום השני או השלישי המובילים למוקדמות הליגה האירופית.

קבוצתו של ניר ביטון הפצוע, שהפסידה לראשונה אחרי שמונה משחקים, אמנם לא אלופה באופן רשמי אך הפסד של ריינג'רס מחר נגד הארטס ייתן לה את התואר. גם תוצאת תיקו תספיק למוליכה, מעשית לפחות גם אם לא רשמית, בשל העובדה שארבעה מחזורים לסיום העונה הפער יעמוד על 12 נקודות.

90 דקות וכרטיס צהוב לקני סייף בהפסד של אנדרלכט 2:1 במשחק החשוב מול גנק. בעקבות ההפסד עשויה קבוצתו של הישראלי-אמריקאי לאבד את המקום השני בטבלה אם גנט תנצח את שרלרואה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי