רק רשת: אוהדי יובנטוס ונאפולי במפגן אחווה, בלם בטיס עקץ את סביליה

אוהדי יובנטוס
אוהדי יובנטוס | Gettyimages

צפו באוהדי שתי הקבוצות במראות נדירים לפני קרב הצמרת, פדאל התייחס לתבוסה של היריבה העירונית בגמר הגביע: "מרגש". וגם: 90 דקות וכרטיס צהוב לקינן ב-2:2 של סינסינטי ומשטרת מדריד "מפשיטה" את אוהדי בארסה

(גודל טקסט)

16:25: בוז'י הרצוג צוחק על עצמו ונפרד מוונגר

חבר הכנסת בוז'י הרצוג נפרד מארסן וונגר ועל הדרך צחק על עצמו. גם התגובות מצחיקות.

הוא נולד באוקטובר 1949
נמצא בתפקידו מאז 1996
ואחרי הרבה שנים שהוא לא מספק את הסחורה סוף סוף לקח אחריות והודיע על פרישה.
תודו שלא חשבתם על ארסן ונגר.
(מוקדש לאוהדי ארסנל)

— יצחק הרצוג (@HerzogMK) April 22, 2018

15:15: ג'ון ארנה ריסה מתבקש לבחור צד
בעבר הוא היה אחד המגנים השמאליים המוערכים בעולם, בעיקר הודות לזכייתו עם ליברפול בליגת האלופות, אבל כעת ג'ון ארנה ריסה בן ה-37, שפרש לפני כמעט שנתיים, יגיע על תקן צופה לגומלין חצי גמר ליגת האלופות בין רומא לליברפול, שתי קבוצות בהן שיחק. "מתרגש להגיע לאולימפיקו לגומלין בין רומא לליברפול, איזה משחק זה יהיה! שניים מהקהלים הטובים בעולם! קדימה רומא, לעולם לא תצעדי לבד ליברפול", צייץ. בתגובות ביקשו ממנו, כמובן, לבחור בעד מי הוא. טרם נשמעה תגובתו לכך.

So excited to be going to The Stadio Olimpico for the second leg semifinal Roma-Liverpool! What a game that will be⚽️ Curva Sud and the LFC fans will be rocking it! 2 of the best fans in the world! Forza Roma, YNWA @LFC@OfficialASRoma

— John Arne Riise (@JARiiseOfficial) April 22, 2018

13:55: המשטרה מנעה מאוהדי ברצלונה להיכנס עם חולצות צהובות

משטרת מדריד מנעה מאוהדי ברצלונה להיכנס עם חולצות צהובות, המבטאות מחאה כנגד הממשל הספרדי, ל"וונדה מטרופוליטנו" בגמר גביע המלך מול סביליה. האוהדים נאלצו להשאיר את החולצות מחוץ לאצטדיון.

 

Indignación entre los aficionados afectados: "Esto es la libertad de expresión" https://t.co/TK4DeuJfBS#FinalCopapic.twitter.com/6Q8Z1mMBeR

— laSexta|Deportes (@DeporteslaSexta) April 21, 2018

El govern espanyol també decideix com s'ha d'anar vestit a la #FinalCopa: la policia espanyola requisa les samarretes de l'@assemblea i estelades! La seva nova creuada!!!
La solució #RepúblicaARApic.twitter.com/nDkXeRng8p

— Assemblea Nacional (@assemblea) April 21, 2018

13:00: אלכס שפרנוביץ זכה בגביע היווני‎ עם פאוק
תואר רביעי מעבר לים לשחקן נבחרת ישראל בכדורעף, אלכס שפרנוביץ שהניף את הגביע היווני עם קבוצתו פאוק סולניקי אחרי 0:3 במערכות על היראקליס בגמר שנערך ברודוס. ב-2015 זכה עם פאוק בדאבל ובשנה שעברה באליפות.


12:30: הפועל ת"א פתחה את מכירת המנויים לעונה הבאה בליגת העל
הפועל ת"א החלה היום במכירת המנויים לעונה הבאה בליגת העל. תקופת חידוש המנויים תימשך עד 13.5.




12:10: נשיא בוקה ג'וניורס שוחח עם בופון
מאמן בוקה ג'וניורס ג'יזרמו בארוס-שלוטו גילה כי נשיא המועדון כבר דיבר עם ג'אנלואיג'י בופון. "אנחנו מעוניינים לצרף את בופון וכבר יצרנו איתו קשר. דניאל אנחליצ'י (נשיא המועדון) סיפר לי שהוא כבר התקשר אליו. סיכמנו איתו שנדבר בסיום העונה, אחרי שהליגה האיטלקית תסתיים".


11:30: בלם בטיס עקץ את סביליה
סביליה כידוע, הובסה אמש 5:0 על ידי ברצלונה בגמר הגביע הספרדי. בלם נבחרת מרוקו והיריבה העירונית ריאל בטיס, זוהיר פדאל, לא התאפק ועקץ חשבון הטוויטר שלו: "האמת, לא ציפיתי לגמר כל כך מרגש". לאחר מכן, כשהציוץ פורסם ב"אס" הספרדי, צייץ פדאל בתגובה: "כשהתקשורת מפסיקה לדווח ומתחילה להביע דעה". אז למה התכוון המשורר


Sinceramente, no esperaba una final tan emocionante…

— Z. Feddal زهير فضال (@zou_feddal) April 21, 2018

10:25: אוהדי יובה ונאפולי במפגן אחדות נדיר

אנחנו רגילים בדרך כלל להתנגשויות בין אוהדי קבוצות. אז המפגן הבא של אוהדי יובנטוס ונאפולי הוא נדיר ומרגש גם יחד. צפו ותיהנו.


It massively kicked off when Napoli and Juventus fans crossed each other in Turin pic.twitter.com/XLZEZD5DJQ

(️ IG/trollserieatim)

— Coral (@Coral) April 21, 2018

09:40: 90 דקות וכרטיס צהוב לדקל קינן
דקל קינן פתח בהרכב, השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב ב-2:2 המשוגע של סינסינטי מול פיטסבורג. קבוצתו של הבלם הישראלי מדורגת במקום השישי עם שמונה נקודות אחרי חמישה מחזורים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי