אלטמן: כולם דואגים פה, פנאתינייקוס לא יכולה להישאר ככה

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | טוויטר

הקשר הישראלי סיפר בראיון ביוון על המצב הכלכלי הקשה של קבוצתו: "יגיע משקיע". וגם: ההתאוששות מהפציעה הקשה ("חלק מהכדורגל") והעתיד ("אהיה מוכן לתחילת העונה בפאו")

(גודל טקסט)

עומרי אלטמן אמנם כבר לא משחק בשורות פנאתינייקוס בשל פציעה, אבל זה לא מונע ממנו להיות חביב האוהדים ואחד השחקנים האהובים בקבוצה. בעוד קבוצתו נמצאת במרכז טבלת הליגה היוונית ופחות או יותר סיימה את העונה, התפנה הקשר הישראלי לראיון לאתר "Newsbeast Sport" היווני ודיבר על הפציעה, ההבדלים בין ישראל ליוון, היחס לו הוא זוכה מהסביבה ומה-היה-קורה-אילו.

ההתאוששות מהפציעה הארוכה: "ההחלמה שלי הולכת טוב מאוד, אני מרגיש טוב יותר בכל יום. אני עוקב אחרי תוכנית אישית והמטרה שלי היא להילחם בתחילת העונה הבאה. למרבה הצער, פציעות הן חלק מכדורגל ועליי לעמוד חזק כדי לחזור להתחייבויות של הקבוצה".

איך הבעיות שצצו השפיעו על סיכויי האליפות של פנאתינייקוס: "אני חושב שהיינו יכולים לזכות באליפות. התחלנו מצוין את העונה כשהדחנו את גאמבאלה מאירופה, ושיחקנו טוב מאוד גם נגד קבוצה חזקה כמו אתלטיק בילבאו. הגענו לנקודה שיכולנו להעפיל ממנה לשלב הבתים, אך בסופו של דבר לא הצלחנו".

כשחבריו לקבוצה לבשו חולצות שקוראות לשובו: "זה היה רגע מדהים כשחברי הצוות שלי הניפו את החולצה של פנאתינייקוס שנכתב עליה 'עמרי תחזור אלינו מהר', אבל זה לא הכל. כולם באו הביתה לראות מה שלומי. פנאתינייקוס וחבריי לקבוצה הם כמו חלק מהמשפחה שלי. לעולם לא אשכח את הרגעים האלה. צוות המועדון, חבריי לקבוצה והאוהדים תמכו בי ונתנו לי אומץ מהרגע הראשון".

אלטמן מורד מהמגרש על אלונקה.
אלטמן מורד מהמגרש על אלונקה. "חוסר מזל" (טוויטר)

הדרבי נגד אולימפיאקוס: "שיחקנו נהדר נגד אולימפיאקוס. אני חושב ששיחקתי טוב מאוד ושלטתי במגרש. זו היתה אחת ההופעות הכי טובות שלי. גם כשנותרנו ב-10 שחקנים הראינו מי אנחנו. כל השחקנים היו אדירים. לא נכנענו וכיבדנו את החולצה. לצערי, המזל שלי נגמר אז עם הפציעה".

אוהדי הקבוצה, שתמכו בו מהרגע הראשון: "אני מעריך את האוהדים ומודה להם על ההודעות שהם שולחים לי. האהבה שהם מראים חשובה לי. מגיע להם הכי טוב וכפי שאמרתי, אני לא אשכח אותם. הם תמיד קרובים לקבוצה".

האם יהיה פיתרון למצב הלא טוב של הקבוצה: "משקיע יבוא. פנאתינייקוס לא יכולה להישאר ככה. כולם דואגים לקבוצה ואני חושב שהמצב הזה לא יימשך. אם המצב ישתנה, אין ספק כי אני אמשיך לשחק כאן בעונה הבאה."

אלטמן מתאמן במדי הקבוצה.
אלטמן מתאמן במדי הקבוצה. "אם המצב ישתנה, אין לי ספק שאמשיך" (האתר הרשמי)

החבר הטוב ביותר שלו בקבוצה: "כל השחקנים טובים וידידותיים אליי, אבל החבר שהכי התחברתי אליו הוא עמנואל אינסואה. למעשה, הוא הגיע לתל אביב בחג הפסחא והיינו בחופשה ביחד".

הדמיון בין היוונים לישראלים: "יש קווי דמיון רבים עם ישראל. יש את אותו מצב רוח כללי, מזג אוויר דומה, לאנשים יש אלמנטים משותפים. הם טובים ומנומסים. גם במוזיקה יש דמיון. זה רק שעה וחצי טיסה מאתונה לתל אביב. לקח לי רק 2-3 שבועות להתרגל לחיים באתונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי