רק רשת: צפו במפגש בין לסלאח לכפיל ובמדליסטים מבקרים אצל ראש הממשלה

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | AFP

כוכב ליברפול בסרטון מעניין, נתניהו בירך. וגם: לברון הרוויח מהעלייה של המייטי רדס לגמר האלופות, 7 אוהדי מכבי ובית"ר הורחקו, קאיודה נענש וצפו בהכנות לג'ירו ובאלופת העולם נופלת על הראש

(גודל טקסט)

17:20: עירוני נהריה שחררה את קורי וובסטר
עירוני נהריה הודיעה על שחרורו של קורי וובסטר. לטענת הקבוצה השחקן ביקש להשתחרר והצדדים הגיעו להבנות.
 


 


16:20: ראש הממשלה אירח את המדליסטים מהג'ודו
ראש הממשלה בנימין נתניהו אירח את זוכי המדליות באליפות אירופה בג'ודו שנערכה בישראל – שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק וגפן פרימו. "אתם אלופים. זה מדהים. איזה כבוד, איזו שמחה. אבל זו גם אמירה חזקה. אנחנו מעצמת סייבר, מעצמת מים, מעצמת ספורט", אמר ראש הממשלה.
 



ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התרבות מירי רגב נפגשו עם זוכי המדליות באליפות אירופה בג'ודו, שהתקיימה לראשונה בישראל.
רה"מ נתניהו: "אתם אלופים. זה מדהים. איזה כבוד, איזו שמחה. אבל זו גם אמירה חזקה. אנחנו מעצמת סייבר, מעצמת מים, מעצמת ספורט". pic.twitter.com/51T2RfF80W

— ראש ממשלת ישראל (@IsraeliPM_heb) May 3, 2018

15:40: מוחמד סלאח פוגש את הכפיל

מוחמד סלאח פגש את הכפיל שלו והסרטון הפך לוויראלי במהירות. אתם מזהים?


Mohamed Salah meets his lookalike pic.twitter.com/9jYJxBmHoZ

— Football Daily (@footballdailyuk) May 3, 2018

14:15: גם לברון הרוויח מהעלייה של ליברפול לגמר ליגת האלופות
לברון ג'יימס נחשב בעיני רבים לווינר גדול ואחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים ואחרי שזכה בעבר בשלוש אליפויות NBA וארבעה תארי MVP, קינג ג'יימס הרוויח גם ממקור פחות צפוי: העלייה של ליברפול לגמר ליגת האלופות. איך זה יכול להיות? לא רבים זוכרים, אבל ב-2011 רכש הכוכב שני אחוזים ממניות הקבוצה איתם נשאר עד היום. אותם שני אחוזים היו שווים 6.5 מיליון דולר, אך כיום, עם גמר ראשון של האדומים אחרי 11 שנים, ערכם מוערך בסביבות ה-32 מיליון דולר. רווח נאה לכל הדעות.




לברון באנפילד. גרף רווח נאה (Gettyimages)


13:35: מומחי הווינר הולכים עם הפועל ב"ש
הפועל באר שבע תפגוש בשבת (21:00) את בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, בקרב שעשוי להכריע את גורל האליפות. ברק בכר ושחקניו יכולים להתעודד מכך שמומחי הווינר מאמינים שהם אלה שיעשו צעד לעבר אליפות שלישית ברציפות, כשהימור ניצחון של האלופה מקנה יחס זכייה של 2.10, לעומת יחס של 3.10 לטובת הבית"רים כשיחס ההימור על תיקו עומד על 3.20.


13:15: צפו באימון המסכם של קבוצת סייקלינג אקדמי הישראלית (הסרטון בתחילת הכתבה)



12:30: מנהלת הליגה תסיים את העונה עם מזכרת לאוהדים

המנהלת הודיעה כי במהלך המחזורים הקרובים בליגת העל, כל קבוצה שתקיים את משחקה הביתי האחרון תחלק לאוהדים כמזכרת ומתנת פרידה מעונת המשחקים 2017/18, צמידים ממותגים הנושאים את לוגו הקבוצה וסלוגן מיוחד שנבחר על ידי כל אחת מהקבוצות.





12:00: אלופת העולם בקרב רב נפלה על הראש

אלופת העולם בקרב רב מורגן הארד ניסתה לבצע קפיצת ראש מקורה במהלך תחרות במדיין, קולומביה, ונפלה על הראש. צפו ברגע הלא נעים.


 


11:25: הסיבה להיעדרותו של באיי מערב הגאלה של מנצ'סטר יונייטד

מנצ'סטר יונייטד ערכה השבוע את הטקס המסורתי ובו העניקה שלל פרסים למצטייני העונה, ומי שלא הגיע לאותו אירוע הוא הבלם שבשבועות האחרונים אף מוצא את עצמו מחוץ להרכב. כעת נודע שאריק באיי לא יכול היה להגיע בשל טיפול שיניים. למשחק בשישי הקרוב מול ברייטון הוא כשיר.


10:15: זלאטן דחה 100 מיליון דולר?
חלוץ לוס אנג'לס גלאקסי לא מפסיק לספק כותרות, ובראיון לרשת CBS האמריקאית גילה שדחה 100 מיליון דולר כדי לשחק ב-MLS: "היו לי כמה הצעות, ואחת הייתה מסין, אבל דחיתי אותה כי הרגשתי שהיעד שלי הוא לוס אנג'לס, שהאתגר שלי הוא לוס אנג'לס ושאכבוש את לוס אנג'לס. כסף לא חשוב. המון כסף זה מה שחשוב, וזה לא היה מספיק".



זלאטן. 100 מיליון יורו זה לא מספיק (AFP)


10:05: יוסי בניון מברך את ליברפול

יוסי בניון מברך את האקסית ליברפול על העלייה לגמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2007.


 

Congrats my friends! Just one step away from the top of the world! #UCLfinals @liverpoolfc

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on



10:02: שבעה אוהדים הורחקו עד סיום העונה

שבעה אוהדים של מכבי ת"א ובית"ר ירושלים שהתפרעו במשחק האחרון בין הקבוצות הורחקו מהמגרשים עד סיום העונה. אוהד נוסף שסירב להזדהות ותקף שוטרים לא יורשה להיכנס למגרשי הכדורגל עד 1 בינואר 2019.


09:43: לארי קאיודה הורחק משלושה משחקים
אקס מכבי נתניה לארי קאיודה הורחק ממשחק אחד בפועל ושניים על תנאי לאחר שניסה להכות את ארטם שבאנוב מדינמו קייב. קאיודה הושאל ממנצ'סטר סיטי לשחטאר עד סיום העונה.


09:00: דקל קינן לא היה בסגל סינסינטי ב-2:3 על אינדי אלוון
כמו חלק ניכר ממשחקי החוץ העונה, הבלם הישראלי לא שותף בניצחון הנאה באינדיאנה
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי