דיווח: לאציו ופיורנטינה רוצות את מואנס דאבור

דאבור
דאבור | Gettyimages

שוויו של החלוץ הישראלי מוערך ב-10 מיליון יורו. מאמן זלצבורג על ההדחה מול מארסיי (3:2 בסיכום הכללי): "לא מדבר בד"כ על שופטים אבל כשדופקים אותך שני משחקים ברציפות, זה מתסכל". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

 לאציו ופיורנטינה רוצות את מואנס דאבור, כך מדווח הבוקר (שישי) "טוטומרקטו" האיטלקי. חלוץ זלצבורג פגש פעמיים ברבע הגמר והדיח את הביאנקוצ'לסטי (4:2 באולימפיקו, 1:4 באוסטריה). שוויו של דאבור מוערך ב-10 מיליון יורו, מציאה גם עבור קבוצות מהסריה A.

לזלצבורג הודחה בעצמה אמש (חמישי) בידי מארסיי (3:2 בסיכום הכללי) בגלל טעות שיפוט ובדקה ה-116 של ההארכה. הקבוצה האוסטרית נתנה עונה קסומה בליגה האירופית והייתה על סף קאמבק מדהים נוסף נוסח לאציו ברבע הגמר אחרי שכפתה הארכה על מארסיי עם ניצחון 0:2 ב-90 דקות אחרי שהפסידו באותה תוצאה בצרפת. השופט העניק לצרפתים קרן שלא הייתה וממנה הבקיע רולנאדו את השער שהעלה את מארסיי לגמר בליון.

"סקאי" האוסטרי כתב: "הסנסציה לא התגשמה. הכעס והתסכול בסיום של זלצבורג היו עצומים. אמדו היידרה ספג צהוב שני ואדום אחרי שהתעמת עם דימיטרי פאייט. המאמן מרקו רוזה בא בטענות קשות לשופט הרוסי סרגיי קארסב שאישר קרן שלא היתה. זלצבורג פספסה הזדמנות להיות האוסטרית הראשונה שעולה לגמר אירופי אחרי ראפיד וינה ב-1996 בגביע למחזיקות גביע שבוטל". סקאי ציין לטובה את דאבור שהגיע לשני מצבים. 

מאמן זלצבורג מרקו רוזה, שעשוי לקבל הרבה הצעות מקבוצות בבונדסליגה אחרי שהשלים רק עונה ראשונה כמאמן בקבוצה בוגרת זעם בסיום: "הבחורים שלי נתנו עונה גדולה באירופה. אני עצוב כי הם הפגינו ערב גדול ובסוף השופטים הכריעו את המשחק. אני לא מאלה שיוצאים נגד שופטים, אבל כשדופקים אותך בשני משחקים ברציפות זה מסתכל. אני מעדיף לדבר על השחקנים שעשו עבודה גדול".

מואנס דאבור. לא הספיק כדי לעלות לגמר (גטי אימג'ס)
מואנס דאבור. לא הספיק כדי לעלות לגמר (גטי אימג'ס)

רודי גרסיה מאמן מארסיי אמר: "היה משחק קשה בגלל שזלצבורג קבוצה טובה מאוד. לא הייתה אולי קרן, אבל היינו צריכים לקבל פנדל. צריך להכניס את טכנולוגיית הווידאו. בגמר אנחנו מגיעים כאנדרדוג מול קבוצה כמו אתלטיקו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי