צפו בתקציר: שער ושני בישולים לזהבי ב-2:4 על שנחאי

ערן זהבי עם רנאטיניו
ערן זהבי עם רנאטיניו | הליגה הסינית

מה פתח (2) את החגיגה בניצחון השני ברצף של גוואנגז'ו. הישראלי שבר את הבצורת בדקה ה-20 עם השביעי שלו העונה, סחט אדום לאחר דקה וגם הוסיף אסיסטים לרנאטיניו (38) ולצ'אנג פייה (93). די (60) ולי (66) צימקו

(גודל טקסט)

ערן זהבי יכול לנשום לרווחה. לא רק שקבוצתו גוואנגז'ו R&F השיגה היום (שבת) ניצחון חשוב 2:4 על שנחאי שנואה, הוא גם שבר את הבצורת וכבש לאחר ארבעה משחקים רצופים בהם לא מצא את הרשת. הכוכב הישראלי גם יכול לחייך מכיוון שהשער הזה היה הראשון שלו אי פעם מול שנואה, ואיתו הוא השלים שער אחד לפחות מול כל קבוצה בליגה הסינית. זהו שערו השביעי של זהבי העונה, שמציב אותו במקום השלישי בטבלת הכובשים בליגה.

זהו הניצחון השני ברצף של גוואנגז'ו, לאחר ה-0:1 בשבוע שעבר על צ'ונגצ'ינג ליפאן שקטע רצף של שלושה הפסדים. בקבעות הניצחון עלתה קבוצתו של הישראלי למקום החמישי בליגה ובשבוע מהבא היא תתארח אצל בייג'ינג גואן, שניצחה גם היא השבת ועלתה למקום השלישי. ניצחון בבירה הסינית יכול להביא אותה אפילו עד למקום השני, בהתחשב בתוצאות שישיגו קבוצות הצמרת האחרות.

הקשר הצעיר מה העלה את המארחת ל-0:1 כבר בדקה השנייה, כשהשתלט מצוין על ריבאונד לאחר הדיפה גרועה של השוער, ובדקה ה-20 היה זה זהבי שכבש סוף סוף אחרי ארבעה משחקים מבישול נהדר של רנאטיניו. הישראלי החזיר טובה לברזילאי כשבישל לו בדקה ה-38 וזה הפך כבר ל-0:3 עוד לפני ההפסקה. אלא ששנואה כמעט חזרה תוך שש דקות במחצית השנייה, עם שערים של גאו די (60) ולי פנג (66), והניצחון כמעט חמק לגוואנגז'ו מהאצבעות. מי אם לא זהבי היה זה שהרגיע את האוהדים הביתיים, כשבתופסת הזמן מסר לצ'אנג פייה שמ-25 מטרים בעט כדור מסובב נפלא לחיבורים וקבע 2:4 מצוין שנתן למאמן דראגן סטויקוביץ' הרבה סיבות לשמוח.


מהלך המשחק
דקה 2, 0:1 לגוואנגז'ו: רנאטיניו בעט כדור מזווית קשה בתוך הרחבה ונהדף רע, מה הצעיר השתלט על הריבאונד והעלה את קבוצתו ליתרון.

דקה 20, 0:2 לגוואנגז'ו: כדור עומק של רנאטיניו השאיר את זהבי לבד מול השוער, הישראלי לא התקשה והכפיל את היתרון.


זהבי שובר את הבצורת (הליגה הסינית)

דקה 21, שנחאי נשארה בעשרה שחקנים: זהבי נשאר אחרון בהתקפה של גוואנגז'ו, לי הכשיל אותו מאחור והאורחים נשארו בעשרה שחקנים.


דקה 38, 0:3 לגוואנגז'ו:
רנאטיניו בעט מחוץ לרחבה וניצל עוד הדיפה רעה של השוער בדרך לרשת.


סטויקוביץ' חוגג בדרך מקורית (הליגה הסינית)

דקה 60, שנחאי צימקה ל-3:1: בעיטה חופשית מימין נהדפה רע על ידי צ'אנג, גאו די דחק מקרוב את הריבאונד.

דקה 66, שנחאי צימקה ל-3:2: קרן שהוגבהה הגיעה ללי פנג שנגח למסגרת, צ'אנג שוב רשם טעות איומה ונתן לכדור לחדור לרשת.

די גאו חוגג את השער הראשון של שנואה (הליגה הסינית)גאו די חוגג את השער הראשון של שנואה (הליגה הסינית)


דקה 93, 2:4: זהבי התקדם במרכז המגרש, מסר מצוין לצ'אנג פייה שמחוץ לרחבה הניף את הרגל ובעט כדור נפלא לחיבורים של יואליי צ'נג. ככה כובשים שער ניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי