פנאתינייקוס עוברת לידיים תאילנדיות, אברם גרנט צפוי להצטרף

אברם גרנט
אברם גרנט | AFP

קבוצתו של עומרי אלטמן נמכרה בכפוף לבדיקת הנאותות ועד ה-30.6 תעבור רשמית לבעלות קבוצת רוכשים מתאילנד, המאמן הישראלי אמור לעזוב את הודו ולשמש כמנהל המקצועי

(גודל טקסט)

עסקת מכירת פנאתינייקוס נסגרה הערב (שבת). המשקיעים מתאילנד הודיעו יחד עם הנהלת פאו כי הם הגיעו להסכם עם הבעלים הנוכחי יאנוס אלפוזוס, לפיו הקבוצה תעבור אליהם ב-30 ביוני בכפוף לכלל האישורים, כשבימים אלו נמשכת בדיקת הנאותות מצד הרוכשים.


לפי הידיעות ביוון עד כה, אברם גרנט מתקרב מאוד לתפקיד המנהל המקצועי של הקבוצה. לפי ההודעה הרשמית שנמסרה היום, עד ה-30 ביוני ימונה לקבוצה מאמן חדש וכן יצטרף אליו מנהל מקצועי, ייתכן שגרנט. היום ערך אחד הרוכשים מתאילנד סיור במתקני הקבוצה ובאצטדיון, לא לפני שהצהיר כי ישקול בניית אצטדיון חדש ומפואר תוך כמה שנים.


כזכור, המאמן יצחק שום הוביל את פנאתינייקוס לדאבל היווני בעונת 2003/4 וגרנט עשוי להיות הישראלי השני שמדריך קבוצה יוונית. בימים אלו גרנט עדיין משמש כיועץ לקבוצת נורת' איסט יונייטד. ההודית. כזכור, בפנאתנייקוס נמצא כיום הקשר עומרי אלטמן שגמר את העונה בעקבות פציעה.



גרנט. יעזוב את הודו לטובת יוון, ככל הנראה (הליגה ההודית)
 


ועוד בגזרת הלגיונרים ברחבי אירופה, שניים מהם שותפו היום במשחקי קבוצותיהם – הראשון הוא השוער אופיר מרציאנו והשני הוא החלוץ אלי אלבז. מרציאנו והיברינאן אמנם לא ספגו במשחק החוץ הקשה מול סגנית המוליכה בסקוטלנד אברדין, אבל ה-0:0 משמעותו שהם נותרו במרחק של שלוש נקודות מהשנייה בטבלה ושתיים הפרש מריינג'רס השלישית. היברניאן פספסה הזדמנות לנצח כאשר כבר בדקה השביעית ג'יימי מקלארן החמיץ פנדל.


לאחר מכן אלי אלבז פתח בהרכב אפולון סמירניס שפגשה את האלופה היוונית הטרייה א.א.ק אתונה, אך הוחלף כעבור 69 דקות מבלי שהצליח למצוא את הרשת. הישראלי וחבריו הפסידו 1:0, אבל כבר הבטיחו את הישארותם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי