דאבור: "יש כבר דיבורים, באירופה כתבו שארסנל עוקבת"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

חלוץ רד בול זלצבורג דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו: "כבוד שהרבה קבוצות מתעניינות, כרגע אני לא יכול להגיד מי. אני שואף לשחק בפרמיירליג". וגם: הנבחרת, ההדחה מול מארסיי והזכייה באליפות

(גודל טקסט)

מואנס דאבור, אלוף אוסטריה הטרי ומלך שערי הליגה עם 20 כיבושים, דיבר הערב (שלישי) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לגמר הגביע שמצפה לזלצבורג מחר, ההדחה מהליגה האירופית, נבחרת ישראל והיעד הבא שלו באירופה.

היעד הבא שלו: "אני לא יכול בשלב הזה להגיע מי מתעניינת בי. ארסנל? אני לא יודע האם זה על הפרק, קראתי שכתבו באירופה שהם עקבו אחריי. אני לא חושב שזלצבורג תוותר עליי כל כך מהר. אני לא יודע מה יהיה תג המחיר, אבל יש לי כאן חוזה לעוד שלוש שנים ללא סעיף שחרור. אי אפשר להחזיק שחקנים בכוח, אפשר לראות את זה גם במועדונים הכי גדולים. אני חולם להתקדם ולשחק בליגה בכירה יותר והשאיפה היא אנגליה. יש כבר דיבורים, אבל אני לא יכול להגיד שום דבר מעבר לזה".

תג המחיר: "לקראת הקיץ אני אדע יותר, זה כבוד גדול שהרבה קבוצות מאירופה מתעניינות בי. עוד מעט אני אתחיל להתעסק בזה. יש לי עוד גמר גביע ושלושה משחקים בליגה. אני רוצה לעשות את המקסימום ולתת עוד כמה גולים".

הזכייה באליפות: "זה תואר ראשון שלי בחו"ל וכמובן שאני מאוד שמח שהצלחנו לזכות. מחר יש לי כבר גמר גביע על הראש ואני מקווה שניקח גם את התואר הזה. זכיתי באליפות גם עם מכבי תל אביב, אבל האליפות עם זלצבורג הייתה יותר מרגשת כי אני שחקן הרבה יותר משמעותי. אני בורג מאוד מרכזי בקבוצה, סומכים עליי וזאת הרגשה טובה".


כבר יש דיבורים על מעבר. מואנס דאבור (Gettyimages)

ההדחה הכואבת מול מארסיי בחצי גמר הליגה האירופית: "לקחתי את זה מאוד קשה כי אני חושב שהגיע לנו לעלות גמר. זה הכדורגל ודברים כאלה קורים. קרה מה שקרה ואנחנו צריכים להיות גאים במה שהשגנו השנה בליגה האירופית. עכשיו אפשר לומר שזה פספוס, אבל להגיד לפני פתיחת העונה שנהיה בחצי הגמר? כולם כאן במועדון היו חותמים על זה".

חזרה לקבוצה גדולה בישראל: "לא היו הצעות ממועדונים בכירים, אבל אני חושב שזה לא רלוונטי בכלל. אני רוצה להתקדם ואם זה לא יקרה אני אשאר בזלצבורג, אפילו למדתי גרמנית".

נבחרת ישראל: "אני מקווה להיות החלוץ הפותח. כבר ארבע שנים אני בכושר מצוין בחו"ל ואפשר להגיד שלא קיבלתי את הקרדיט שמגיע לי. אני לא חושב שאפשר להתעלם ממה שעשיתי השנה".


"לא קיבלתי את הקרדיט שמגיע לי בנבחרת" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי