קלאב ברוז' התקרבה לאליפות עם 1:3 גדול על שרלרואה

קלאב ברוז'
קלאב ברוז' | טוויטר

ליאור רפאלוב לא שותף, אך קבוצתו חזרה מפיגור לניצחון חוץ חשוב שני מחזורים לסיום. תפגוש בשבוע הבא את סטנדרד ליאז', שעלתה למקום השני לאחר 1:3 על אנדרלכט (45 דקות לקני סייף). צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הליגה הבלגית מתקרבת לסיומה ושני השחקנים הישראלים נמצאים עם קבוצותיהם עמוק במירוץ לאליפות. אנדרלכט של קני סייף איבדה נקודות יקרות וירדה למקום השלישי לאחר הפסד 3:1 לסטנדרד ליאז', שעלתה על חשבונה למקום השני. קלאב ברוז' חזרה מפיגור ל-1:3 על שרלרואה והגדילה את הפער בין המקום הראשון והשני לארבע נקודות.

קני סייף פתח בהרכב והוחלף עם תחילת המחצית השנייה במצב של 0:0, ובהיעדרו ספגה אנדרלכט שני שערים מהירים של אדמילסון ג'וניור (48) ורנאוד אומנד (51) כאשר פייטר גרקנס שהחליף את סייף היה זה שבישל את השער המצמק ללוקאש תיאודורצ'יק בדקה ה-63. זה לא עזר, וג'וניור השלים צמד (78) כדי להבטיח את הניצחון לאורחת. אחרי הניצחון על ברוז' בשבוע שעבר, אנדרלכט החמיצה הזדמנות לעלות למקום הראשון ובמקום זה נתנה לסטנדרד ליאז' לחלוף על פניה ולהתקרב מרחק נקודה מהמוליכה.

המוליכה עצמה, קלאב ברוז', ניצלה את המעידה של אנדרלכט כדי להתרחק לקבוצות האחרות במירוץ האליפות. ליאור רפאלוב ישב על הספסל וראה את קבוצתו יורדת מהמחצית הראשונה כשהיא בפיגור החל מהדקה ה-18. הישראלי עצמו לא נכנס, אך לאחר שרוד וורמר השווה (64) המחליפים סידרו את המהפך לאורחת תוך שתי דקות (71, 73). התוצאה החשובה באה לברוז' ברגע קריטי של העונה לאחר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון.

ביום ראשון יכולים רפאלוב וחבריו לזכות באליפות באופן רשמי, אם ינצחו בחוץ את סטנדרד ליאז'. אנדרלכט תתארח באותה שעה אצל גנט ובמקרה שלא תשיג שלוש נקודות, קלאב ברוז' תסתפק בתיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי