רשמי: אנדרלכט רכשה את קני סייף ב-3.7 מיליון יורו

קני סייף
קני סייף | טוויטר

האופציה לרכישת הקשר הישראלי של גנט מומשה והוא צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח בקבוצה שסיימה שלישית בבלגיה. כבש שער אחד ב-17 משחקים מאז הושאל בינואר

(גודל טקסט)

זה היה צפוי ועכשיו זה רשמי. אנדרלכט הודיעה שמימשה את האופציה לרכישת קני סייף מגנט תמורת 3.7 מיליון יורו. הקשר הישראלי שמייצג את נבחרת ארצות הברית יתחום במדיה על חוזה ארוך טווח בקרוב, זאת לאחר שהגיע בהשאלה בינואר. כזכור, כבר לפני חודש דווח בבלגיה שאנדרלכט תשלים את רכישת הקשר. גם נשיא גנט אישר אז את הדיווחים וטען שסייף ימשיך באנדרלכט למרות שיש בו התעניינות מקבוצות באנגליה. 

סייף אמר לאתר הקבוצה: "הרגשתי מהרגע הראשון בבית באנדרלכט בפארק אסטריד ואני מאושר להישאר כאן לעוד כמה שנים. אני כבר לא יכול לחכות שהעונה החדשה תיפתח". 

אנדרלכט הציגה היום (רביעי) שלושה שחקני רכש חדשים: אנטוניו מיליץ', נולדג' מוסונה ולוקה אדזיץ' וגם חשפה שסייף ימשיך. "יהיו הרבה שינויים, אבל זו לא תהיה עונת מעבר", הצהיר הבעלים מארק קוק שטען שהקבוצה תתחזק משמעותית למרות האכזבה בליגה ואובדן התואר והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. 

סייף שיחק ב-17 משחקים מאז שהגיע, כבש שער אחד ובישל שלושה נוספים. קשר נבחרת ארה"ב בן ה-24 רחוק הופעה אחת מ-100 משחקי ליגה בבלגיה. בגנט הוא רשם 82 משחקים וכבש 13 שערים. 


De aankoopoptie van Kenny Saief wordt gelicht, bekijk zijn boodschap voor de fans op de RSCA Official-app!

L'option d'achat de Kenny Saief est désormais levée, découvrez son message sur l'app officielle du #RSCA!

Happy that you stay with us, Kenny! pic.twitter.com/wVD9IB9Nn1

— RSC Anderlecht (@rscanderlecht) 23 במאי 2018


לפי הציוץ המועדון אמר: "אנחנו שמחים שקנת נישאר איתנו". החלוץ שעבר לשחק בנבחרת ארה"ב רשם קודם לכן בגנט 82 משחקים ו-13 שערים. הקשר הגיע בינואר כתחליף באגף שמאל להנרי אוניקורו שנפצע ובעיקר כדי לשדרג את הסגל המקרטע של האלופה הבלגית שהיתה לה עונה מאכזבת. הבעלים אמר כי עונה שעברה המועדון הפסיד 10 מיליון דולר בהעברות. המועדון מתכנן לקראת העונה הבאה שינויים ביציעים כולל מערכת מוזיקה חדשה כדי להשאיר את המשפחות יותר באיצטדיון, אבל יעלה גם את מחיר הכרטיסים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי