בדרך לספרד? אייבר מעוניינת לצרף את חמד

תומר חמד מול ססאר אספיליקואטה
תומר חמד מול ססאר אספיליקואטה | AFP

דיווח: חלוץ נבחרת ישראל אמנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת בבריטון, אך לא נמצא בתכניות של המאמן כריס יוטון והקבוצה שסיימה במקום התשיעי בלה ליגה ולא הצטיינה בכיבוש שערים כבר החלה בניסיונות לצרפו

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

תומר חמד יחזור ללה ליגה? על פי דיווח באנגליה חלוץ ברייטון מבוקש על ידי אייבר והוא מחכה שהקבוצות יגיעו ביניהן לסיכום על דמי ההעברה. אייבר, הקבוצה הבאסקית הצנועה, סיימה את העונה החולפת במקום התשיעי בלה ליגה ולא הצטיינה בכיבוש שערים (44 ב-38 משחקים). חמד, כידוע, לא נמצא בתכניות של ברייטון שכבר צירפה הקיץ את החלוץ פלורין אנדונה.

כזכור, חמד בן ה-31 שיחק בעונה שעברה 16 משחקי ליגה בברייטון וכבש שני שערים. מאז צירופם של יורגן לוקדיה וליאו אוז'ואה בינואר, הוא כמעט ולא נכלל בסגל הקבוצה וההופעה האחרונה שלו בליגה הייתה ב-20 בינואר. לחמד חוזה לעונה נוספת בברייטון, אך כל הצדדים יודעים שעליהם למצוא פתרון שיאפשר לשחקן לקבל דקות משחק.

חמד היה קרוב לעזוב את ברייטון לפני סגירת החלון בקיץ שעבר, אך אז השחפים סירבו למכור אותו לרדינג כי חששו להיתקע ללא חלוץ. כעת, נראה שהחלוץ ששוהה עם נבחרת ישראל וישחק במדיה מול ארגנטינה בשבת, סיים את דרכו בקבוצה האנגלית.

חלוץ נבחרת ישראל שיחק ארבע שנים בספרד: שלוש במדי מאיורקה ואחת במדי אלמריה. בסך הכל כבש בלה ליגה 27 שערים ב-101 משחקים. בקיץ 2015 עזב את ספרד לטובת ברייטון במדיה שיחק בשלוש השנים האחרונות.


בדרך לקדנציה נוספת בספרד? תומר חמד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי