חמישייה ובישול לערן זהבי במשחק אימון של גוואנגז'ו RF

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

החלוץ הישראלי, שנמצא עם קבוצתו במחנה אימון בארה"ב, נראה נהדר ב-0:6 על טיחואנה המקסיקנית. אחד השערים: בהקפצה אמנותית מעל השוער

(גודל טקסט)
הליגה הסינית נמצאת בפגרה בזמן המונדיאל, ונראה שערן זהבי לא יכול לחכות לחזור לעניינים. החלוץ הישראלי כבש חמישייה ובישל ב-0:6 של גוואנגז'ו RF על טיחואנה המקסיקנית, במשחק הכנה שנערך בלוס אנג'לס.


אחד משעריו של זהבי היה בהקפצה אמנותית מעל השוער המקסיקני, שער נוסף בבעיטה ברגל שמאל מתוך הרחבה לפינה הרחוקה ועוד אחד מכדור חוזר לאחר הדיפה של השוער ובתום מבצע אישי נאה של הישראלי. את השער היחיד שזהבי לא כבש הוא בישל לז'אנג בכדור קרן.


RF שוהה במחנה אימון בארה"ב והיה זה משחקה השני אחרי 1:1 מול פיניקס. ביום חמישי תפגוש הקבוצה את אורנג' קאונטי. כזכור, אחרי 11 מחזורים בסין, זהבי וחבריו במקום השישי ובמרחק שש נקודות מהמוליכה שנגחאי SIPG.


זהבי, שחקן העונה ומלך השערים אשתקד בסין, כבש עד כה תשעה שערי ליגה. RF תשוב לפעילות ב-8 ביולי במשחק גביע מול ג'יאנגסו סונינג. ב-17 ביולי תשחק בחוץ מול טיאנג'ין צ'וונגיין במסגרת הליגה.


נכון שמונדיאל עכשיו, אבל בהעדר סין בחגיגה הגדולה (עד 2026 לפחות), נסתפק ב #חדשות_רפ : יופי של מתנה לאוהדים ליומולדת 7 של הקבוצה-נצחון 6-0 על טיחואנה המקסיקנית במחנה האימון בארה"ב, כולל חמישיה(!) של זהבי (+בישול). בכך קבעה ר&פ את הנצחון הגדול ביותר של קבוצה סינית על קבוצה מאמריקה pic.twitter.com/nuGmUMRWNO

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) June 24, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי