צפו בתמונות: תומר חמד ליווה את הנסיך וויליאם

תומר חמד, הנסיך וויליאם
תומר חמד, הנסיך וויליאם | אריאל בשור

השניים השתתפו בבמשחק ידידות בין ילדים יהודים לערבים שארגן מרכז פרס לשלום ונערך ביפו

(גודל טקסט)

הנסיך וויליאם, הדוכס מקיימברידג', שהחל הבוקר (שלישי) את ביקורו בישראל ב"יד ושם", השתתף במשחק כדורגל מטעם ארגון "שער שוויון" ו"מרכז פרס לשלום וחדשנות". הנסיך, שהגיע מצוייד בנעלי ספורט, צפה במשחק בהשתתפות ילדים יהודים וערבים באצטדיון נווה-גולן ביפו. הוא החמיץ פנדל, והבקיע בבעיטה השנייה. בתום המשחק, לחץ הנסיך את ילדי הילדים והקבוצה הצטלמה יחד.


כשהגיע למקום  הציגו בפניו את אנשי העמותות והוא לחץ ידיים לכל המי ומי. את הביקור הספורטיבי עשה הנסיך כאשר לצידו לא אחר מחלוצה של ברייטון, תומר חמד, שנבחר על ידי משרד החוץ ללוות את הנסיך. חמד קיבל את פניו בכניסה וליווה אותו לכל אורך שהותו במקום. חוץ מלדבר עם הנסיך על מזג האוויר הקיצי הנהדר שיש בארץ, אמר פרינס וויליאם לחלוץ הישראלי כי הוא שמח מאד שקבוצתו ברייטון, נשארה בליגה והתחזקה כי זה הדבר החשוב מבחינת המועדון.


לאחר המשחק ביפו, המשיך הנסיך לחוף פרישמן בתל אביב – שם התקבל בתשואות וצפה במשחק כדורעף מסוכת המציל. מאוחר יותר הערב, תתקיים קבלת פנים מיוחדת בבית השגריר הבריטי שם יפגוש הנסיך פעם נוספת את שחקן נבחרת ישראל כשהפעם תצטרף אליו אשתו שונית נערת ישראל במיל'. השניים נחתו הבוקר מחופשה בארה"ב ישירות לביקור המלכותי.  


 

תומר חמד ליווה את הנסיך וויליאם במשחק הידידות בין ילדים יהודים לערבים שארגן מרכז פרס לשלום ביפו #כבודגדול @tomerhemed

A post shared by ספורט1 ספורט2 צ'רלטון (@sport1sport2) on



הנסיך מפגין את כישוריו (אריאל בשור)

(אריאל בשור)

תומר חמד והנסיך וויליאם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי