דיווח בטורקיה: מואנס דאבור הוצע לפרנבחצ'ה

דאבור
דאבור | AFP

מילוש מלנוביץ', סוכן שחקנים שניסה בעבר לשדך את הישראלי גם לבשיקטאש, נפגש עם המנהל המקצועי של מועדון הפאר והמליץ לו לצרף את מלך השערים של הליגה האוסטרית

(גודל טקסט)
חלוץ נבחרת ישראל מואנס דאבור הוצע לפנרבחצ'ה על ידי סוכן השחקנים הסרבי-שוויצרי מילוש מלנוביץ', שניסה בעבר לשדך את כוכב רד בול זלצבורג גם ליריבה הגדולה בשיקטאש. כך דווח הערב (שבת) בתקשורת הטורקית.


על פי הדיווח, מלנוביץ' נפגש עם המנהל המקצועי של פנרבחצ'ה בשווייץ והשניים דנו באפשרות שמועדון הפאר הטורקי יצרף לשירותיו את מלך השערים של הליגה האוסטרית בעונה החולפת שמחזיק כמעוניין להתקדם מבחינה מקצועית למרות שיש לו חוזה ברד בול זלצבורג.



בזמן ששמו נקשר למועדון הפאר הטורקי, דאבור לא מפסיק לכבוש ונראה מצוין במשחקי ההכנה. החלוץ כבש את שער הניצחון אמש (שישי) ב-0:1 של רד בול זלצבורג על אוטרכרט והיום הוא הבקיע פעם נוספת בניצחון 0:3 על ראן הצרפתית.





דאבור בן ה-26 רשם עונה פנטסטית עם 22 שערי ליגה, תואר מלך השערים באוסטריה ושבעה שערים נוספים בליגה האירופית, שם הגיעה זלצבורג לחצי הגמר. חלוץ נבחרת ישראל הבקיע בסך הכל 72 שערי ליגה בחמש עונות מאז עזב את ישראל – 3.5 בגראסהופרס ועונה וחצי בזלצבורג.  



פנרבחצ'ה, שלא זכתה באליפות טורקיה כבר ארבע שנים, סיימה את העונה שעברה במקום השני ובמרחק שלוש נקודות בלבד מהאלופה הנכנסת גלאטסראיי. הקבוצה תשחק בעונה הקרובה במוקדמות ליגת האלופות. שמו של דאבור הוזכר בשבועות האחרונים גם כמועמד לפיורנטינה, לאציו, ליון, סביליה וכאמור היריבה העירונית בשיקטאש.




היעד הבא טורקיה?
 דאבור (האתר הרשמי של זלצבורג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי