נועלת הטבלה מוכנה למפגש מול זהבי: "שחקן מעולה"

ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג | הליגה הסינית

גוואנגז'ו RF תתמודד מחר מול גוויזו (ראשון, 14:30 בספורטHD1) והישראלי יוכל להשתוות למלך השערים של הליגה אם יכבוש לפחות פעמיים מול הקבוצה שספגה הכי הרבה וצברה רק ארבע נקודות.

(גודל טקסט)

שלושה משחקים רצופים לא הצליחה גוואנגז'ו RF לנצח ומחר (ראשון, 14:35 בשידור ישיר בספורטHD1) היא זוכה להזדמנות נוחה יחסית כשתארח את נועלת הטבלה גוויזו.

גם מחר מאמן RF דראגן סטויקוביץ' לא ינהל את המשחק זכר להשעייתו, אבל ערן זהבי שמצא את הרשת בהפסד האחרון 2:1 לטיאנג'ין קוואנג'יאן של פאולו סוזה יקווה לכבוש לפחות פעמיים מול היריבה החלשה שספגה 31 שערים ב-12 מחזורים (הכי הרבה בליגה) ולכל הפחות להשתוות לוו לי משנגחאי SIPG בראש טבלת מלך השערים. לזהבי כעת 10 כיבושים.

מאמן גוויזו דן פטרסקו הרומני, לשעבר מגן צ'לסי, אמר לקראת המשחק: "יש לנו שני משחקים רצופים נגד הקבוצות של גוואנגז'ו. הפסדנו לאלופה 4:0, אבל המשחק הזה לא הולך להיות הרבה יותר קל. יש ל-RF שחקני התקפה מעולים כמו ערן זהבי ורנאטיניו ואנחנו צריכים להיות מוכנים אליהם". גוואנגז'ו מדורגת שלישית בליגה בכיבוש שערים, אבל רק במקום השמיני ערב המחזור ובפער דו ספרתי מהפסגה. לגויזו יש רק ארבע נקודות העונה, ניצחה פעם אחת וסיימה בתיקו בודד.


צמד ישווה אותו ל-12 השערים של לי משנגחאי (אתר הליגה הסינית)

שתי הקבוצות נפגשו בעבר חמש פעמים בליגה והמאזן עומד על שלושה ניצחונות לגוואנגז'ו ושני הפסדים. עוזרו של סטויקוביץ' אמר: "יש לנו הזדמנות לשחק בהרכב מלא. התאמנו קשה ולמרות שהיריבה אחרונה בטבלה אסור לנו לזלזל בהם. הבעיות שלנו הן בהגנה. ספגנו משחק קודם שני שערים ב-25 הדקות הראשונות. עוד לא החלטתי מי מארבעת הזרים יעלה לשחק מחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי