רשמית: בוריס קליימן יצטרף לפראלימני הקפריסאית

בוריס קליימן
בוריס קליימן | האתר הרשמי

השוער שנפרד מבית"ר ירושלים אחרי ארבע שנים יהפוך לראשונה בקריירה ללגיונר ויצטרף למועדון מהאי השכן, שזכה באליפות ליגת המשנה וחזר לליגה הבכירה

(גודל טקסט)

לזמן קצר היה נראה שבוריס קליימן ישחק העונה בהפועל חיפה, אך עסקת ארנסטס שטקוס להפועל באר שבע ונפלה והשוער שנפרד מבית"ר ירושלים בתום חוזהו נותר ללא קבוצה. היום (שני) הוא מצא בית חדש, כשסיכם בפראלימני הקפריסאית.

קליימן יגיע היום אחר הצהריים לקפריסין לצורך בדיקות רפואיות וחתמה על החוזה, ככל הנראה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. פראלימני סיימו בעונה שעברה במקום הראשון בליגת המשנה ושבו לליגה הבכירה באי השכן אחרי שנתיים.

פראלימני היא סוג של "קבוצה ישראלית". בעבר אימנו שם ניר קלינגר בשתי קדנציות (2006/7 וב-2012) ואלי גוטמן (2004/6) לפני שחזר לישראל לאמן את הפועל תל אביב ובקבוצה גם אימן טון קאנן, בעבר מאמן בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב. כיום משחק בה דויד סולארי הארגנטיני ששיחק בהפועל קריית שמונה. הקבוצה החתימה הקיץ גם את הקשר הספרדי סיטו ריירה משלונסק וורצלב, שהוא אחיו של אלברט ריירה ששיחק בין השאר בליברפול. בעבר שיחקו בקבוצה הישראלים ציון צמח, עידן שדה, יניב עזרן ואבי תקווה.


לגיונרח דש. בוריס קליימן (ערן לוף)

השוער בן ה-27 סיים חוזה של ארבע שנים בבית"ר ירושלים ועזב את הבירה בטונים צורמים. קודם לכן הוא היה שוערה הראשון של הפועל תל אביב, קבוצה בה גדל וממנה עבר בגיל נוער להפועל כפר סבא. מהשרון הוא חזר לאדומים ובין השאר גם בילה בהשאלות במכבי הרצליה ובכפ"ס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי