בוריס קליימן חתם על חוזה בפראלימני ויצטרף לאימונים

בוריס קליימן
בוריס קליימן | ערן לוף

השוער בן ה-27 נחת באי השכן והשלים את מעברו לשורות העולה החדשה בקפריסין, שהודיעה רק מספר שעות קודם לכן על סיכום עקרוני

(גודל טקסט)

כבר אתמול (שני) הודיעה העולה החדשה לליגה הקפריסאית הבכירה פראלימני על סיכום עקרוני עם השוער בוריס קליימן, אבל מספר שעות אחר כך שוער בית"ר ירושלים בארבע השנים האחרונות גם המריא לאי השכן, התייצב לבדיקות רפואיות וחתם על חוזהו החדש.

קליימן כידוע עזב את עיר הבירה בטונים די צורמים וכבר לזמן קצר נראה היה שישחק בהפועל חיפה, אלא שארנסטס שטקוס נשאר בסופו של דבר בכרמל והסיכום עליו הצהיר יואב כץ עם קליימן לא התממש לכדי חתימה. כך מצא את עצמו קליימן מחפש יעד מעבר לים ובסופו של דבר נחת בפראלימני, שבעונה שעברה הפסידה פעמיים בלבד כל הדרך למקום הראשון בליגת המשנה והבטחת החזרה לליגה הבכירה.

בעבר שיחקו בקבוצה בין השאר ציון צמח, יניב עזרן ואבי תקווה וגם על הקווים עמדו שם ניר קלינגר בשתי קדנציות ואלי גוטמן, כך שקליימן מגיע ליעד שמוכר היטב לכדורגלני ישראל לאורך השנים. בתקשורת הקפריסאית נכתב בקצרה שגם פאניוניוס היוונית התעניינה בשירותיו של השוער בן ה-27 שערך הופעה יחידה בנבחרת ישראל, במשחק הידידות שהסתיים ב-2:0 לקרואטיה לפני כשנתיים וחצי. את פריצתו רשם בעונת 2013/14 בהפועל תל אביב, הקבוצה בה גדל ובה היה לאורך השנים שוער מחליף וגם יצא להשאלות במכבי הרצליה ובהפועל כפר סבא, הקבוצה בה החל את קריירת הבוגרים.


הודעת פראלימני על סיכום עם קליימן (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי