"אוסטריה וינה מצאה גיבור חדש – אלון תורג'מן"

אוסטריה וינה
אוסטריה וינה | אוסטריה וינה, רשמי

אחרי שכבש את שער הניצחון ב-1:2 על ואקר אינסברוק, בתקשורת האוסטרית החמיאו לחלוץ הישראלי שכבש את שער הליגה הראשון שלו במדים הסגולים: "ללא ספק מזל של מנצחים"

(גודל טקסט)
 אוסטריה וינה היא אחת הקבוצות הכי פופולאריות באוסטריה, למרות שבשנים האחרונות היא לא ממש מצליחה לזכות בתארים ורואה את רד בול זלצבורג של מואנס דאבור עושה זאת במקומה. אתמול הקבוצה ניצחה 1:2 במשחק הליגה הראשון ואקר אינסברוק. לפני המשחק אמר מאמנה הגרמני של וינה, תומאס לטש: "כל מה שאנחנו חולמים עליו זה ניצחון בכורה". תורג'מן נתן לו את הניצחון וכבר קנה את עולמו בקרב אוהדי הקבוצה הסגולה, במדיה כבר כבש את השער השני שלו אחרי שהבקיע גם ב-0:4 על אוסטריה XIII בגביע.


בעיתון "קרונן צייטונג" נכתב על המשחק: "בלם אוסטריה וינה, איגור ז'וליו הברזילאי, ביצע טעות קשה בשער של ואדר, אבל תורג'מן כבש את שער הניצחון וגרם למסיבה בקרב אוסטריה וינה. משחק ראשון בליגה ושער ניצחון זה מאזן לא רע לגמרי לישראלי, שהגיע אלמוני לחלוטין לקבוצה".

לטש עלה עם אותו הרכב שניצח בגביע, אבל במחצית הראשונה דווקא האורחים החזיקו יותר בכדור עם 60 אחוזים לעומת 40, אבל מסתבר ששתי בעיטות שינו את המשחק לטובת אוסטריה וינה. בעיתון "קורייר" נכתב: "מסיבה ראשונה לעיני 13,550 צופים באיצטדיון 'ג'נראלי'". שער הניצחון של תורג'מן תואר כ"בעיטה של מזל לשחקן החדש של הקבוצה, במשחקו הראשון אי פעם בליגה האוסטרית. ללא ספק מזל של מנצחים".


עוד נכתב בעיתון: "זה לא היה משחק גדול של אוסטריה וינה, אבל היא מצאה גיבור חדש – החלוץ הישראלי תורג'מן. הסגולים סיימו התקפה מושלמת עם שער ניצחון שלו". גם באתר של אוסטריה וינה נכתב: "שער אחד של תורג'מן שינה את מגמת המשחק". תורג'מן נבחר גם בין ארבעת השחקנים המצטיינים בקבוצתו עם ציון 2 (בסולם שנע בין 5 ל-0, כאשר 0 הכי טוב ו-5 הכי גרוע).


 

Dramatik pur – mit gutem Ende

A post shared by FK Austria Wien (@fkaustriawien) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי