מכה לטל בן חיים: סובל מקרע ברצועה הצולבת, חשש שסיים את העונה

טל בן חיים
טל בן חיים | האתר הרשמי

לאחר בדיקת MRI שעבר היום החלוץ הישראלי של ספרטה פראג, התגלה שהוא סובל מהפציעה הקשה ועלול שלא לשוב לשחק עוד העונה. טרם החליט היכן יעבור ניתוח

(גודל טקסט)
מכה קשה לטל בן חיים. לאחר בדיקת MRI שעבר חלוץ ספרטה פראג התגלה שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת ועלול שלא לשוב לשחק העונה. הישראלי צפוי לעבור ניתוח ברגלו בימנית, אך טרם החליט היכן. מדובר באכזבה קשה עבור הקבוצה והשחקן, שפתח את העונה עם יכולת טובה למרות שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון.


עוד אתמול אמר מקור בהנהלת הקבוצה אמר לעיתון מבלי שצוין שמו: "בן חיים הולך עם קביים ומחכה לבדיקה הרפואית הסופית. זה נראה לתקופה ארוכה מאוד וזו מכה למועדון כי בנינו על היכולת שלו, שהייתה משופרת העונה. אין לנו מזל איתו". המאמן ז'דנק שצ'סני תדרך את הכתבים לקראת הגומלין במוקדמות הליגה האירופית ודיווח להם שהפציעה של החלוץ קשה.

כזכור, ספרטה פראג הפסידה 2:0 לסובוציטה הסרבית ושצ'סני מקווה לחזור מהפיגור בליגה האירופית לניצחון שיוציא את המועדון מהמשבר אליו נקלע שנה שנייה ברציפות. אם ספרטה פראג תודח, מי שעשויה להרוויח מכך היא קבוצתו הקודמת של בן חיים, מכבי תל אביב, שתהיה מדורגת בסיבוב הפלייאוף, אם תעפיל לשלב האחרון לפני הבתים כמובן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי