דיווחים בבלגיה: פרודום לוחץ להחתים את רפאלוב בליאז'

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | מסך

מאמן סטנדרד שאימן בעבר את הישראלי בקלאב ברוז' ניסה להתחמק משאלות הכתבים על החיזוק הצפוי, אבל התקשה להסתיר את החיוך: "לא מכחיש ולא מאשר"

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)
מאמן סטאנדרד ליאז', מישל פרודום, הודה בעקיפין שהוא רוצה לראות את ליאור רפאלוב בן ה-32 בקבוצה. לפי העיתון הבלגי HLN מאמן קלאב ברוז' בעבר לוחץ להחתים את הקשר הישראלי איתו שיתף פעולה בעבר.


לפי העיתון היו ספקולציות רבות לגבי הקבוצה אליה יעבור רפאלוב הקיץ, אבל כעת ברור שפרודום יעשה הכל להביא אותו לליאז'. יחד עם זאת, עיתונאים בעיתון DH המקורב לליאז' הדגישו שהנהלת סטנדרד לא מתלהבת.


העתון HLN כתב שפרודום הבהיר להנהלה שרפאלוב יכול להוסיף הרבה ניסיון, מנהיגות וגישה חיובית וגם השחקן עצמו מעונין להצטרף. המאמן עצמו ניסה להתחמק מהשאלות ואמר רק: "אם אנחנו מחתימים שחקן אנחנו מודיעים על כך באתר של הקבוצה. אני לא מכחיש ולא מאשר". לפי העיתון, המאמן חייך כשאמר את הדברים.


רפאלוב שיחק תחת פרודום בקלאב ברוז' והביא למועדון הישגים רבי ביניהם זכייה היסטורית בגביע אחרי שער ניצחון שלו. הכימיה שלו עם המאמן ששיחק כשוער עם אלי אוחנה במכלן מצוינת ומטבע הדברים שהמאמן רוצה לחזק את הקבוצה שלו בשחקנים מנוסים שעבד איתם בעבר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי