קנבארו מחמיא: זהבי לא צריך שאדבר, הוא כובש בכל משחק

ערן זהבי עם דראגן סטויקוביץ'
ערן זהבי עם דראגן סטויקוביץ' | הליגה הסינית

המאמן האיטלקי של אלופת סין דיבר לקראת הדרבי של גוואנגז'ו מחר (ראשון ב-14:35, ישיר בספורט3): "כל מי שמשחק נגד ערן רוצה לעצור אותו, מספר השערים שלו אומר הכל". סטויקוביץ' חושש מטאליסקה

(גודל טקסט)

הדרבי של גוואנגז'ו ייערך מחר (ראשון ב-14:35, שידור ישיר בספורט3) כשקבוצתו של ערן זהבי תארח את האלופה בשבע השנים האחרונות. הישראלי וחבריו יגיעו למשחק אחרי ניצחון 1:4 על בייג'ין רנהה, בעוד החבורה של פאביו קנבארו רשמה ריצה מרשימה של שלושה ניצחונות רצופים והפרש שערים 0:12.

קנבארו בוודאי חושש מזהבי שכזכור הפציץ שלושער בדרבי הראשון של העונה שהסתיים ב-4:5 מטורף לזכות הקבוצה הקטנה של העיר. הישראלי, שנמצא בכושר הבקעה נהדר, כבש 12 שערים עד כה והוא מדורג במקום השני בטבלת מלך השערים של הליגה הסינית, רק גול אחד פחות מהמוביל וו ליי.

קבוצתו של קנבארו תגיע למשחק עם חמש נקודות פחות מהמוליכה בייג'ין גואן, אך עם משחק חסר ביד. המאמן, שזכה בגביע העולם ב-2006 כקפטן נבחרת איטליה, החמיא לכוכב הישראלי: "ערן לא זקוק לי בשביל שאדבר על התרומה שלו. מספר השערים שלו בשנים האחרונות אומר את הכל. הוא כובש בכל משחק. כל מאמן שמשחק נגדו רוצה לעצור אותו, אבל אני מאמין שהקבוצה שלי תכבוש מחר יותר שערים ממנו".


ערן זהבי זכה למחמאות מאלוף העולם לשעבר (Gettyimages)

המאמן האיטלקי הוסיף: "היו לנו רק יומיים להתכונן. ליריבה יש מאמן מצוין (דראגן סטויקוביץ'), שיודע להכין את הקבוצה שלו מבחינה טקטית. המשחק אמור להיות מעניין והתקפי. מי שתגיע יותר מרוכזת היא זו שתנצח". על חזרתו של פאוליניו: "הבעיות שלנו בהגנה נפתרו הודות להגעתו. מעבר לכך, הוא כבר עם שלושה שערים והוא עוזר לנו מאוד".

דראגן סטויקוביץ' אמר מנגד: "מה שבטוח, הדרבי מחר לא יסתיים ב-0:0. היריבה שלנו כובשת הרבה, במיוחד במשחקים האחרונים, ויש לה כוח התקפי מרתיע במיוחד. אנחנו צריכים להיזהר לא לעשות עבירות באזור הרחבה כי טאליסקה בועט מצוין".


רקורד מרשים במשחקי דרבי. ערן זהבי (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי