דיווח באנגליה: קווינס פארק ריינג'רס רוצה את תומר חמד

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

על פי התקשורת בממלכה, הקבוצה של סטיב מקלארן מעוניינת בחלוץ הישראלי שמעמדו בברייטון עשוי להתערער בשל הרכש החדש של הקבוצה. ייתכן שיחתום בק.פ.ר כבר בשעות הקרובות, לפני סגירת חלון ההעברות

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

תומר חמד עשוי לעזוב את ברייטון בשעות הקרובות, לאחר שהקבוצה התחזקה בכמה שחקני התקפה ומעמדו במועדון ירד. העסקה חייבת להיסגר עד מחר בשעה 19:00 שעון ישראל, אז ייסגר חלון ההעברות בכל הליגות באנגליה, אבל הוא יכול לחכות גם להצעה מחוץ לאנגליה עד סוף אוגוסט. חמד חתום בברייטון עד 2019 והוא יכול לעבור בהשאלה כאשר ברייטון תצטרך להשתתף בתשלום שכרו.

ברייטון רכשה בין היתר את החלוץ הרומני פלורין אנדונה מלה קורוניה ואת האירני עלירזה ג'האנבחש מאלקמאר שיכול לשחק באגף אבל גם כחלוץ מרכזי, ויש להם גם את גלן מורי והחלוץ ההולנדי יורגן לוקדיה שהגיע בינואר.

רדינג רצתה את חמד בקיץ שעבר וייתכן שתהיה מעוניינת בו שוב. כרגע לפי הדיווחים האופציה הרצינית ביותר היא קווינס פארק ריינג'רס של סטיב מקלארן, שיש עליה אמברגו של העברות והיא יכולה לרכוש רק שחקנים ללא תמורה, ולכן חמד עשוי להיות מושאל בלבד למועדון שפתח את העונה עם הפסד לפרסטון נורת' אנד.

סטיב מקלארן. יאמן את חלוץ הנבחרת? (Gettyimages)
סטיב מקלארן. יאמן את חלוץ הנבחרת? (Gettyimages)

חמד היה בכושר מצוין במשחקי ההכנה וכבש שלושה שערים, אבל כעת הוא חלוץ שלישי או רביעי בלבד ואם ימשיך להתייבש על הספסל הוא עלול להפסיד להפסיד את משחקי הנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי