באנגליה משוכנעים: חמד יחתום בקווינס פארק ריינג'רס

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

החלוץ שנדחק אל מחוץ לסגל ברייטון בחצי השנה האחרונה צפוי לשוב לצ'מפיונשיפ על פי דיווחים באנגליה ולהצטרף לסטיב מקלארן, שהפסיד את שני המחזורים הראשונים העונה. חוזהו יסתיים בקיץ 2019

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

תומר חמד צפוי לשוב לצ'מפיונשיפ, אחרי שנה עם ברייטון בפרמיירליג. החלוץ שהיה מכוכבי "השחפים" לפני שנתיים, אף סיים כמלך שערי הקבוצה בעונתו הראשונה והיה שותף בכיר לעלייה לליגה הטובה בעולם עונה לאחר מכן, פתח את העונה שעברה כאחד החלוצים הבכירים של העולה החדשה ואף כבש פעמיים בפרמיירליג, אבל מחודש ינואר שעבר לא שותף במשחקי הקבוצה וכעת צפוי לשוב לליגת המשנה.

המועמדת המובילה לצרפו היא קווינס פארק ריינג'רס, קבוצתו של סטיב מקלארן, שהיה בעונה שעברה "יועץ מיוחד" של ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב, שנענשה באיסור העברות בקיץ הנוכחי. מקלארן דורש לחזק את הסגל ככל שניתן בשחקנים מנוסים, גם לאור העובדה שקבוצתו עומדת על אפס נקודות בתום שני מחזורים, היא ורדינג היחידות שטרם צברו נקודה מתוך שש אפשריות. לפי הדיווחים באנגליה, חמד נמצא על סף חתימה בקבוצה כמושאל לעונה הקרובה.

חמד הבקיע בסך הכל 30 שערי ליגה עבור ברייטון בשלוש שנים, 17 שערים בעונתו הראשונה, 11 בעונת העלייה ושניים בלבד בפרמיירליג. הוא נדחק אל מחוץ לסגל לאחר שהמנג'ר כריס יוטון צירף מספר שחקני התקפה, ביניהם יורחן לוקאדיה, עלירזה ג'האנבאחש האיראני ופלורין אנדונה. חמד בן ה-31 יזכה לחולצת ההרכב בקווינס פארק ריינג'רס אם יושאל ובכל מקרה יסיים את חוזהו בברייטון בתום העונה, כך שהחל מינואר יוכל לחתום בכל מועדון בו יחפוץ ללא תמורה. הוא האריך חוזה בברייטון לפני פחות משנה, אך תוך זמן קצר איבד את מקומו בהרכב ועם הזמן גם את המקום בסגל.


חמד מול צ'לסי בעונה שעברה. מסתמן שישוב לצ'מפיונשיפ (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי