צפו: זהבי הבקיע בדקה ה-90, גוואנגז'ו נכנעה 3:1 בשנגחאי

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הכוכב הישראלי מצא את הרשת עמוק בתוספת הזמן, קבוצתו הפסידה משחק שלישי ברציפות. וו לי כבש פעמיים והגדיל את הפער בפסגת מלך השערים, סטויקוביץ' ושחקניו במרחק שבע נקודות מהקו האדום

(גודל טקסט)
גוואנגז'ו ר.פ וערן זהבי בעיצומו של משבר, אין דרך אחרת לתאר זאת. היום הם הושפלו 3:1 בשנגחאי אצל SIPG, היה זה הפסד ליגה שלישי ברציפות של דראגן סטויקוביץ' ושחקניו ובסך הכל הם ניצחו פעם אחת בלבד בשמונת המחזורים האחרונים, כבר במרחק של שבע נקודות מהקו האדום לעומת 17 נקודות הפרש מהפסגה בפתיחת המחזור ה-18 בסין.


שנגחאי SIPG היא אחת הקבוצות הטובות בסין ובשורותיה מככבים בין השאר אוסקר והאלק הברזילאים, אבל המוציא לפועל שלה העונה הוא החלוץ הסיני וו לי שכבש היום צמד, העלה את מאזנו ל-ל-16 שערי ליגה והוא כעת ביתרון של שני שערים על פני ערן זהבי, שהצליח להבקיע בדקה ה-93 הודות לבעיטה מחוץ לרחבה ששינתה כיוון וסידרה לו את שערו ה-14 העונה.

ר&פ סופגת הפסד 3 ברציפות, הפעם 1-3 לSIPG שנצמדת לגואואן בצמרת.
וו ליי שוב רוצח את הגנת ר&פ, אך הפעם "מסתפק" רק בצמד, לו וון-ג'ון הותיק מוסיף אחד משלו, זהבי רק צימק.
סטוייקו ושות' בתקופה הרעה ביותר מזה 3 שנים, ויכולה עוד למצוא עצמה במאבקי תחתית (עם ג'ורדי?) pic.twitter.com/GmSrMPDbMs

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) August 15, 2018

מהלך משחק
דקה 16, 0:1 לשנגחאי:
מלך שערי הליגה וו לי נותר לא מכוסה ברחבה וכבש את שערו ה-15 העונה מבישול של אוסקר. זה גם היה שערו ה-90 במסגרת הליגה הסינית.


דקה 45, 0:2 לשנגחאי! וו לי עם שערו השני במשחק, מעלה את שנגחאי ליתרון שניות לפני השריקה למחצית. שוב התקפה מצד שמאל, החלוץ השתחרר מהשמירה וכבש.


דקה 50: ערן זהבי מצא את עצמו באחד על אחד, אולם הפינה נסגרה היטב והישראלי נעצר.


דקה 65, 0:3 לשנגחאי: הפקרות בהגנת האורחים, שני שחקני הגנה מצאו את עצמם מול ארבעה חלוצים והמחליף לו וון-ג'ון נעץ את השלישי של SIPG.


דקה 90, ערן זהבי מצמק ל-3:1:
דקה לפני סיום תוספת הזמן ניסה הישראלי את מזלו מרחוק, הכדור פגע בדרך בשחקן יריב, שינה במעט כיוון וחדר לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי