רק רשת: המועמדים לתואר שחקן העונה, זהבי בנבחרת המחזור

זהבי חוגג
זהבי חוגג | הליגה הסינית

הצמד והבישול של הישראלי הכניסו אותו ל-11 יחד עם אקס ברצלונה פאוליניו. וגם: כיאל מרוצה מהניצחון על יונייטד, שלושת מצטייני השנה של אופ"א הוכרזו, האצטדיונים החדשים בפיפ"א והצעד השערורייתי של אוהדי לאציו

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)
אופ"א הכריזה: רונאלדו, סלאח ומודריץ' המועמדים לשחקן העונה
ב-30.8 תכריז אופ"א מיהו השחקן המצטיין לעונת 2017/18 והמועמדים כעת צומצמו לשלושה בלבד – כריסטיאנו רונאלדו ולוקה מודריץ' מריאל מדריד ומוחמד סלאח מליברפול, שלושתם כמובן נפגשו בגמר ליגת האלופות שבסופו הבלאנקוס הכניעו את המייטירדס. בסוף החודש נגלה מי זכה. ליאו מסי מחוץ לרשימה, על אף שהוביל את ברצלונה לאליפות.

✨ NOMINEES: UEFA Men's Player of the Year 2017/18 ✨

⭐️ @lukamodric10
⭐️ @Cristiano Ronaldo
⭐️ @MoSalah

#UEFAawards winners announced at the #UCLdraw, 30 August pic.twitter.com/7lfkfaceve

— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) August 20, 2018

בלאציו אסרו על נשים לשבת בשורות הראשונות של האצטדיון
הקהל של לאציו ידוע כקיצוני, ובמשחק האחרון ביום שבת נגד נאפולי ה"אולטראס" של המועדון יצא בהחלטה שערורייתית נוספת כאשר לא אפשר לנשים לשבת בעשר השורות הראשונות של הקורבה נורד בו הם יושבים בדרך כלל. הם דרשו שנשות האוהדים לא יישבו שם. הדרה נוסח איטליה. בנוסח ההודעה נכתב: "בתעלות הקרב אנו לא משאירים נשים. הן יכולות לשבת משורה 10 ואילך. האוהדים של לאציו ידועים כפשיסטים ואלימים. בשנה שעברה לאציו נענשה ב-50 אלף יורו בעקבות פרשת "אנה פרנק".


Lazio's ultras call for women banned in some seats at the stadium.https://t.co/5fULvWsrjG

— Mawande Jimi Mateza (@Mawandinho) August 20, 2018


בירם כיאל מאושר

אחרי שנכנס כמחליף לקראת הסיום בניצחון 2:3 של ברייטון על מנצ'סטר יונייטד, הקשר הישראלי צייץ: "איזה הופעה מדהימה של כל הבחורים. ממשיכים הלאה ומצפים למשחק הבא".


This feeling…
What a performance from all the boys.
Keep pushing and looking forward for the next game @OfficialBHAFC
איזה הופעה מדהימה של כל הבחורים. ממשיכים הלאה ומצפים למשחק הבא.
كل الاحترام على الجهد والفوز في المبارة
الحمدلله على كل حال وإنشالله الجاي أفضل pic.twitter.com/7EuO9qXznd

— Beram Kayal (@BeramKayal7) August 20, 2018

זהבי בנבחרת המחזור של סין
ערן זהבי נכלל בנבחרת המחזור האחרון בסין אחרי שכבש צמד בניצחון 2:5 גוונאגז'ו R&F על צ'אנגצ'ון יאטאי. הוא מדורג שני בטבלת מלך השערים עם 16, פיגור של שני שערים מכוכב שנגחאי SIPG וו ליי שהרשית 18 פעמים. הוא נכלל הנבחרת בין השאר עם פאוליניו ששיחק בברצלונה. בנבחרת נכלל גם חברו לקבוצה של זהבי, הקשר ג'וניור אורסו. על הזכייה של זהבי בנבחרת השבוע נאמר: "בכל פעם שקבוצתו תוקפת הוא מוציא את המיטב שבו והפעם עם צמד. התחרות השנה על מלך השערים הולכת והופכת מעניינת יותר ויותר". לפי המדד הסיני זהבי קיבל ציון 9.8 מ-10.


 




טוני קרוס עקץ את "לה ליגה"
ריאל מדריד פתחה אמש את העונה בליגה עם ניצחון כשגברה 0:2 על חטאפה. המשחק עצמו הסתיים מאוחר אחרי שהתחיל רק בשעה 22:15 (שעון ספרד) והקשר הגרמני צייץ בהומור האופייני לו: "אני יותר שמח ממה שזה נראה, אני פשוט רגיל לישון בשעה כזאת".


I am happier then it seems, but usually I am asleep at this time. pic.twitter.com/MWy9W9URry

— Toni Kroos (@ToniKroos) August 19, 2018

הליגה הספרדית תככב בפיפ"א
חברת EA ספורטס שתשיק בחודש הבא עוד כותר באחד המשחקים הפופולריים בהיסטוריה הודיעה שלא פחות מ-19 אצטדיונים מ"לה ליגה" ייכללו במהדורה הבאה של המשחק. היחיד שלא הוא הקאמפ נואו, מאחר שברצלונה חתומה על חוזה עם המתחרה היפנית קונאמי, האחראית ל-PES.



#FIFA19 + #LaLigaSantander =

@EASPORTSFIFApic.twitter.com/LFu2EmJGDb

— LaLiga (@LaLigaEN) August 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי