רק רשת: פאטו ריגש את זהבי, חמד רומז על עזיבה וב"ש תהיה אלופה

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

רק רשת: הישראלי של גוואנגז'ו פרסם את המתנה שקיבל מהחלוץ ("תודה חבר"), חלוץ ברייטון העלה פוסט עם מסר לדור הצעיר ורמז: "מוכן לאתגר הבא". וגם: המלצת מומחי הווינר וטירוף כריסטיאנו רונאלדו באיטליה נמשך

(גודל טקסט)

מכבי חיפה בסרטון בפתיחת עונה
אחרי ההעפלה לגמר גביע הטוטו, ורגע לפני המפגש עם מכבי תל אביב במחזור הראשון של הליגה, שחקני מכבי חיפה צילמו סרטון תדמית והיכרות עם מאחורי הקלעים של המועדון בשיתוף עם "ספורט1". מי עשה פדיחות? צפו:




2.3 מיליון אנשים צפו בבכורה של CR7 ביובנטוס
כריסטיאנו רונאלדו אולי לא הבריק ב-2:3 הדרמטי של יובנטוס על קייבו בשבת, אבל לפי "גאזטה" רק באיטליה צפו במשחק 2.3 מיליון אנשים – המשחק הרביעי עם הכי הרבה צופים בהיסטוריית הסרייה A, כאמור צופים מאיטליה בלבד – אחרי המפגשים בין יובנטוס לאינטר ב-2013 וב-2016 והמשחק בין רומא ליובנטוס באוגוסט 2015.



חל שיפור ניכר במצבו של עבדלהאק נורי

עבדלהאק נורי, בן ה-21 ששיחק בעבר באייקס אמסטרדם, התומטט לפני כ-13 חודשים במשחק האימון נגד ורדר ברמן. לאחר בדיקה רפואית התברר כי השחקן עבר אירוע מוחי קשה והוא יסבול מנזק לכל חייו. האח הבכור של השחקן מציין כי מצבו הבריאותי השתפר בחודשים האחרונים. הוא אמר שבתחילה עבדלהאק נורי שהה בתרדמת מוחלטת אך בחודשים האחרונים הוא התחיל לתקשר עם הסביבה דרך הזזת איברים בפניו. זוהי בהחלט בשורה משמחת ואנו רק יכולים לקוות שמצבו ימשיך להשתפר.

 

Hoe gaat het nu met Abdelhak Nouri?

Wij spraken met zijn broer Abderrahim. 'Hij komt weleens uit bed. Soms gaat het goed, soms is het moeilijk.' → https://t.co/LWCa92dHDapic.twitter.com/uvLbWPl9vp

— NOS Sport (@NOSsport) August 18, 2018



המומחים קבעו: הפועל באר שבע תזכה באליפות רביעית ברציפות

 אחרי המתנה ארוכה, ליגת העל תפתח ביום שבת ומומחי הווינר קבעו שהפועל באר שבע תזכה בצלחת האליפות בפעם הרביעית ברציפות – עם יחס של פי 1.75. צמודה אליה ניצבת מכבי ת"א שקיבלה יחס של פי 1.80 להניף את הצלחת. אחריהן, בפער גדול, נמצאות מכבי חיפה ובית"ר ירושלים עם (8.00). מיד אחריהן אפשר למצוא את הפועל תל אביב שקיבלה יחס של פי 20. בתחתית, מ.ס אשדוד קיבלה יחס של פי 400 לזכייה בצלחת, הפועל חדרה פי 700.


הפוסט המרגש של תומר חמד: "תמיד לזכור שהכל תלוי בך"
תומר חמד נמצא עם רגל וחצי מחוץ לברייטון לפי כל הדיווחים האחרונים באנגליה, וייתכן שהפוסט שכתב הבוקר החלוץ הוא רמז לקראת עזיבה אפשרית. החלוץ סיפר על הקריירה המורכבת שעבר מאחי נצרת ועד להבקעת שני שערי פרמיירליג בתור החלוץ הפותח של "השחפים" בליגה הטובה בעולם תחת המסר החשוב: שאיפות גדולות? תילחם למענם, תסמן מטרה, תעשה הכל להשיג אותה ואל תיתן לשום דבר להזיז אותך ממנה. כי בסופו של דבר, אתה, רק אתה, תקבע איך תראה הקריירה שלך!"




מכבי חיפה מפרגנת: "קהל שכולו אגדה"
הירוקים פרסמו סרטון של אוהדי הקבוצה חוגגים את הניצחון הדרמטי בדו קרב הפנדלים מול היריבה העירונית הפועל חיפה. צפו:


 

קהל שכולו אגדה

A post shared by מועדון כדורגל מכבי חיפה (@maccabihaifafc) on



פאטו העניק לזהבי חולצה חתומה
ערן זהבי פרסם בעמוד האינסטגרם שלו חולצת משחק של פאטו הברזילאי, ששיחק בעבר בין היתר במילאן ובצ'לסי ומשחק כיום בטיינג'ין קואנג'יאן הסינית, וכתב: "תודה חבר". הישראלי תייג את החלוץ שטרם הגיב.



(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של ערן זהבי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי