כתב "בילד" לספורט1: "הפתיע שטוואטחה פתח והיה טוב"

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | Gettyimages

המגן היה עם רגל וחצי מחוץ לאיינטרכט פרנקפורט, אולם המזל שיחק תפקיד והוא זכה לקבל את חולצת ההרכב ב-0:2 על פרייבורג. רולנד פאלמרד טען בשיחה עם יעקב זיו: "הוטר ראה שהוא יודע לתקוף והימר עליו"

(גודל טקסט)

מאמן פרנקפורט, אדי הוטר האוסטרי, הפתיע את כולם כאשר עלה לשחק אתמול (שבת) עם טאלב טוואטחה בהרכב הפותח של איינטרכט פרנקפורט בניצחון החוץ על פרייבורג 0:2. זה היה ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים בסופרקאפ נגד באיירן וההדחה בגביע הגרמני נגד אולם מהליגה רביעית.

טוואטחה שיחק בעונה שעברה רק 13 משחקים ופתח רק בארבעה משחקי ליגה ולא שיחק בקבוצה מאז ה-1 באפריל. כתב ה"בילד" רולנד פאלמרד הסביר ל"ספורט1" את הסיבות: "הוטר ראה שטאלב טוב בצד ההתקפי הרבה יותר מההגנתי והוא החליט להמר עליו והוא שיחק טוב מאוד".

לדברי הכתב, לטוואטחה שיחק גם המזל כאשר אנטה רביץ' המשחק בדרך כלל באגף שמאל נפצע ושבמקביל הרכש החדש מהמבורג פיליפ קוסטיץ' לא התאקלם עדיין בקבוצה. טוואטחה הוחלף בדקה ה-68. העיתון "בילד" העניק לטוואטחה ציון 3 (הכי טוב 0 והכי גרוע 5) וכתב: "המאמן אדי הוטר שלף הפתעה גדולה באגף שמאל בהתקפה עם טוואטחה. הוא היה מאוד נלהב בהתקפה והטריד את הגנת פרייבורג. משחק טוב לישראלי".


"משחק טוב לישראלי". טוואטחה זוכה לפרגון בגרמניה (Gettyimages)

לא ברור עד כמה ירח הדבש הזה יימשך, אבל כעת יש לטוואטחה אפשרות פתיחה חדשה לחלוטין בקבוצה עם מאמן חדש והוא יכול לשחק בשתי עמדות שונות, דבר שמשנה את מעמדו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי