בבלגיה מדווחים: ליאור רפאלוב במו"מ עם אנטוורפן

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | קלאב ברוז', רשמי

לקשר בן ה-32 נותרו יומיים למצוא קבוצה חדשה לאחר הוצאתו מסגל קלאב ברוז', בתקשורת המקומית נטען כי הוא עשוי לעבור למדורגת חמישית בטבלה. סוכנו דודו דהאן תיעד פגישה עם הישראלי הערב בבלגיה

(גודל טקסט)

מעט יותר מ-48 שעות נשארו עד לסיום סגירת חלון ההעברות בבלגיה, והערב (רביעי) החלו דיווחים על כך שמועמדותו של ליאור רפאלוב ירדה מהפרק מבחינת ראשי סטנדרד ליאז', כך שהיעד הבא אליו מכוון הישראלי של קלאב ברוז' הוא אנטוורפן.

אנטוורפן נחשב למועדון עם בעלים עשיר וישנה קהילה יהודית די גדולה בעיר, כך שבהחלט קיימת האפשרות שרפאלוב יעבור לקבוצה שכבר הוזכרה במהלך הקיץ כמועמדת לצרפו. בעיתון NHL נכתב כי קבוצתו של לוסיאנו ד'אונופריו, שצברה 11 נקודות מחמשת מחזורי הפתיחה בבלגיה, מחפשת לחזק את החלק ההתקפי ושהישראלי של קלאב ברוז' נחשב למועמד מוביל ושכבר נפתח מולו מו"מ.

רק השבוע אמר מנהלה המקצועי של קלאב ברוז' שמבחינתו רפאלוב בן ה-32 ראוי לשחק בקבוצות צמרת בבלגיה גם בשנתיים הבאות, אולם שהחלטת מאמן היא שגרמה להוצאתו מסגל הקבוצה לאחר שבע שנים ולא אחרת וכי הקשר טרם עזב גם לאור העובדה ששכרו בקבוצה גבוה. כתב בלגי סיפר לספורט1 כי לא מן הנמנע שאנטוורפן תשלם לרפאלוב כ-700 אלף יורו לעונה, סכום שיאפשר את מעברו לקבוצה. עבור רכישתו צפויה אנטוורפן לשלם סכום שמוערך בכמיליון יורו, ייתכן שפחות.


דודו דהאן, סוכנו של הקשר, בפגישה איתו הערב (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי