"רוק אנד רול עם רפאלוב". באנטוורפן מתמוגגים מהישראלי

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | אנטוורפן, רשמי

אחרי שער הבכורה של בקשר ב-1:5 על זולטה וארחם, בבלגיה מחמיאים: "הראה את הקלאסה שלו בשער ענק וסייע גם לחבריו לקבוצה". השחקן עצמו ניסה לשמור על פרופורציות: "ניצחון אחד גדול עוד לא עושה אותנו קבוצת צמרת"

(גודל טקסט)
אחרי יותר משנה שירצה לשכוח במדי קלאב ברוז', נראה שליאור רפאלוב חוזר לעצמו במדי קבוצתו החדשה אנטוורפן ואחרי שבבכורה שלו בישל שער, אתמול הוא כבר כבש את השער הראשון של קבוצתו בדקה השביעית ב-1:5 על זולטה וארחם. הישראלי קיבל את הציון 8 בעיתון "גאזט ואן אנטוורפן" ונכתב עליו: "הראה את הקלאסה שלו בשער ענק וסייע גם לחבריו לקבוצה". הכותרת למשחק הייתה: "רוק אנד רול עם רפאלוב ואיבו רודריגס (שניהם קיבלו את הציון 8)".


רפאלוב והחלוץ הפורטוגלי רודריגס היו שני המצטיינים בקבוצה כשהישראלי כבש שער ורודריגס בישל צמד והאלופה קלאב ברוז', גנק ואנטוורפן המדורגת שלישית נותרו הקבוצות היחידות בליגה שלא הפסידו. אחרי היכולת שהראה בשני משחקים במדי הקבוצה המפתיעה בבלגיה, רפאלוב כבר יכול לראות את עצמו מועמד לחזור לנבחרת ישראל. באתר הרשמי של אנטוורפן נשאלו האוהדים מי איש המשחק ולא פחות מ-45 אחוזים הצביעו בעד רפאלוב, כשרודריגס דורג שני עם 26 אחוזים והגנאי וויליאם אוסו, שכבש צמד, שלישי עם 15 אחוזים.


רפאלוב שהוחלף בדקה ה-82 זכה למחיאות כפיים רבות מהאוהדים של אנטוורפן שמרוצים מאוד מההחתמה שלו. בעיתון נכתב שכמה שחקנים דיברו אחרי המשחק, אבל רפאלוב בעל הניסיון ניסה לשמור על הרגליים על הקרקע: "זה ניצחון גדול, אבל צריך לשמור על פרופורציות. ניצחון אחד גדול עוד לא עושה אותנו קבוצת צמרת. יש עדיין מרכיבים במשחק שלנו שאנחנו צריכים לשפר. בטבלה אנחנו במקום השלישי, אבל לא בטוח שאנחנו במקום השלישי באיכות. בואו לא נסתכל על הטבלה כל כך הרבה, אבל לכל אחד במועדון יש שאיפה לסיים בין שש הראשונות ולשחק בפלייאוף העליון בסיום העונה", הצהיר.


LIVE. Zet Antwerp ongeslagen status verder tegen Zulte Waregem? https://t.co/Rx3UQIT8W6pic.twitter.com/QmEA8g33CJ

— Gazet van Antwerpen (@gva) 16 בספטמבר 2018

העיתון אף חילק מחמאות לרפאלוב שסייע להפוך את איבו רודריגס הפורטוגלי לשחקן איכותי יותר. לרודריגס היו בעיות מתחילת העונה ואחרי שנרכש מפורטו לאחר שהושאל ממנה עונה שעברה הוא לא בלט העונה, אבל לצד רפאלוב הוא השתדרג. החלוץ גם בישל לרפאלוב בנגיחה לאחור ואמר בסיום: "ידעתי שרפאלוב מסתובב שם במגרש איפהשהו מאחוריי, כך שקיוויתי שהכדור יגיע אליו. רציתי שיחזיר לי את הכדור, אבל הוא כבר כבש בעצמו. בישול טוב יותר משום דבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי