באוסטריה החמיאו לדאבור: "היה לו שבוע מושלם"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | רד בול זלצבורג, רשמי

בתקשורת האוסטרית החממיאו לחלוץ שכבש את השער השני של קבוצתו וה-99 שלו באירופה. הבוקר כתב באינסטגרם: "ממשיכים את ההתחלה הנהדרת שלנו העונה". רוזה זעם על כך שהקבוצה ספגה בסיום

(גודל טקסט)
מואנס דאבור היה שותף אתמול (ראשון) לשיא בן 31 שנים של רד זלצבורג שרשמה שמונה ניצחונות בשמונה משחקים בבונדסליגה האוסטרית מתחילת העונה, כשגברה 1:2 על ראפיד וינה. בנוסף למאזן המושלם בליגה, הקבוצה פתחה את הליגה האירופית עם ניצחון 2:3 מרשים על האחרות הגדולה לייפציג, הישגים שאולי מקלים מעט את האכזבה מכך שלא עלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות.


16 אלף צופים ראו את זלצבורג מנצחת בבית כאשר דאבור כבש את השער השני במשחק, החמישי שלו העונה בליגה וה-99 בקריירה האירופית שלו. בתקשורת האוסטרית החמיאו לישראלי: "היה לו שבוע מושלם". בנוסף, רשמה הקבוצה משחק 33 ברציפות בליגה ללא הפסד ב"רד בול ארנה". מאמן זלצבורג מרקו רוזה זעם בסיום על כך שלמרות המאזן המצוין של הקבוצה, היא ספגה בסיום וראפיד וינה כמעט השוותה ל-2:2.


למרות השער שהבקיע עבור זלצבורג, דאבור לא נכלל בנבחרת השבוע שכן כוללת דווקא את טקימו מינמינו היפני, שכבש את השער הראשון למוליכת הליגה וקיבל את הציון הגבוה 1 (בסולם לפיו 0 הכי גבוה ו-6 הכי גרוע). החלוץ הישראלי קיבל רק את הציון 3. הבוקר כתב דאבור בפוסט באינסטגרם: "עוד ניצחון גדול אתמול עם שמונה משמונה וממשיכים את ההתחלה הנהדרת שלנו העונה. כל הכבוד בחורים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Another big win yesterday to make it 8 from 8 and to continue our great start of the season Well done boys ✅⚽️ #alhamdolelah#thankgod#godisgreat#thankful#greatful#blessed#big#win#2-1#rbs#rapid#wien#1goal#happy#to#score#again#5#11#102#important#3points#enjoy#football#dream#big#redbullsalzburg#MD9

A post shared by Moanes Dabour (@moanesdabbur) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי