ברנדן רוג'רס: "חזרתו של ניר ביטון תהיה נהדרת עבור סלטיק"

ניר ביטון מול ניימאר
ניר ביטון מול ניימאר | AFP

הישראלי, שנפגע בברכו ולא שיחק מאז פברואר, צפוי לשוב לפעילות בעד כחודש. מאמנו התייחס למצבו אחרי ההפסד לקילמרנוק: "בין אם הוא משחק או לא, יש לו השפעה חיובית על הקבוצה. רוצים אותו איתנו על המגרש"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

סלטיק, ללא ניר ביטון הפצוע, נוצחה אתמול (ראשון) במפתיע 2:1 בחוץ מול קילמרנוק במסגרת המחזור השישי בסקוטלנד וכעת האלופה מדורגת רק במקום השישי במרחק שש נקודות מהפסגה. המאמן ברנדן רוג'רס שפך אור על מצבו של הקשר הישראלי והבהיר את חשיבותו עבור הקבוצה.

רוג'רס הסביר: "סביר להניח שניר יחזור לפעילות לאחר פגרת הנבחרות הקרובה (סוף אוקטובר). זה יהיה נהדר עבורנו, אבל הוא היה לא היה כשיר במשך תקופה ארוכה כך שזה עלול לקחת זמן עד שהוא ישוב ליכולת הרגילה שלו".

"זה יהיה נחמד לראות אותו שוב איתנו על המגרש", החמיא רוג'רס. "בין אם הוא משחק או לא, יש לו השפעה חיובית מאוד על הקבוצה. השחקנים מכבדים אותו מאוד ואנחנו רוצים אותו איתנו מהר ככל האפשר".

כזכור, הישראלי של סלטיק נפגע בברכו במהלך משחק ליגה בחודש פברואר האחרון. עד אותה פציעה ביטון שותף בעונה שעברה ב-14 משחקים מתוך 26 של סלטיק בליגה הבכירה בסקוטלנד, בהן סיפק בישול אחד. בכל המסגרות שיחק הקשר 24 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי