רשמית: אנורתוזיס פמגוסטה הודיעה על פיטורי רוני לוי

רוני לוי
רוני לוי | ערן לוף

המאמן סיים גם את הקדנצייה השנייה שלו בקבוצה הקפריסאית בהודעה על סיום דרכו, לאחר שהקבוצה הודחה במוקדמות הליגה האירופית וניצחה פעם אחת בארבעה מחזורים: "עולם הכדורגל הוא קשוח, לצערנו"

(גודל טקסט)

אחרי שנתיים בקדנציה השנייה כמאמן אנורתוזיס פמגוסטה, הודיעה הבוקר (רביעי) הנהלת הקבוצה על פיטוריו של הישראלי שניצח רק משחק אחד מתוך ארבעה בפתיחת הליגה הקפריסאית ועוד קודם לכן הודח במוקדמות הליגה האירופית.

לפי ההודעה שפורסמה הבוקר, לאחר פגישה מכרעת בעניינו של הישראלי אתמול בשעות הערב, "זו החלטה שהתקבלה ברוב קולות בקרב ההנהלה בעקבות התוצאות האחרונות". בהודעת הפרידה מהמאמן נכתב כי הוא הגיע לקבוצה באחת התקופות הקשות ביותר של המועדון בשנים האחרונות והצליח לשקם אותו, אולם לא נותרה ברירה אלא לסיים את ההתקשרות בשל התוצאות המאכזבות על אף ההשקעה המאסיבית בקיץ.

"עולם הכדורגל הוא קשוח, לצערנו, והתוצאות לא היו כפי שציפינו", נכתב באתר הרשמי, "פעולות אחרות טרם נעשו ואנחנו רוצים לאחל לרוני לוי ולמשפחתו בהצלחה בחיים האישיים ובהמשך הקריירה". כאמור זוהי הייתה הקדנציה השנייה של רוני לוי באנורתוזיס, כשגם בפעם הראשונה הוא סיים את דרכו בהודעת פיטורים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי