צמד לדאבור, זלצבורג עדיין מושלמת עם 1:4 על וולפסברגר

מואנס דאבור
מואנס דאבור | רד בול זלצבורג, רשמי

הישראלי הבקיע פעמיים (55, 94) ועבר את רף 100 שערי הליגה בקריירה בניצחון קבוצתו, ששולטת בליגה האוסטרית עם תשעה ניצחונות בתשעה משחקים. באנגליה, תומר חמד רשם 90 דקות אך ק.פ.ר הובסה 0:3 על ידי סוונזי

(גודל טקסט)

הליגות באירופה עמוסות במשחקים גדולים היום (שבת), וגם הלגיונרים עסוקים. מואנס דאבור, בירם כיאל, תומר חמד ועומרי בן הרוש פתחו כולם בהרכב קבוצותיהם ושיחקו 90 דקות מלאות.

באוסטריה, מואנס דאבור ממשיך לככב ונשאר בראש טבלת הכובשים בעוד קבוצתו נשארה בפסגת הליגה לאחר 1:4 בחוץ על וולפסברגר. המארחת הגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, אבל נכנעה לאלופה ומוליכת הטבלה שנדמה ששום דבר לא יכול לעצור אותה העונה. יונוסוביץ' (47) פתח את החגיגה לפני שדאבור (55) הכפיל, שניהם מבישולים של גולברנדסן. וולפסברגר צימקה משער של אורגיל (72), אבל בתוספת הזמן דאבור הוסיף עוד אחד (94) מבישול של יאבו, שבדקה ה-96 גם כבש אחד משלו וחתם את המשחק עם 1:4 גדול. עם הצמד, הישראלי עלה ל-101 שערי ליגה בקריירה

באנגליה, מלבד ההפסד של ברייטון 2:0 למנצ'סטר סיטי בו שותף בירם כיאל לכל אורכו, תומר חמד עלה לשחק בצ'מיונשיפ במדי קווינס פארק ריינג'רס. חמד השלים 90 דקות, אך קבוצתו הובסה בחוץ על ידי סוונזי 3:0.

בבלגיה, עומרי בן הרוש פתח במדי לוקרן אך לא הצליח למנוע הפסד 2:1. זהו כבר המשחק השלישי ברצף ללא ניצחון לקבוצתו של בן הרוש, שתפגוש מיד אחרי חלון ליגת האומות את אנטוורפן וליאור רפאלוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי