צפו בתקצירים: גוואנגז'ו הסתבכה, הפסד מפתיע לנאתכו ואולימפיאקוס

ערן זהבי
ערן זהבי | האתר הרשמי

זהבי לא התאושש מהפציעה ולא יכול היה לעזור לחבריו שנכנעו 2:0 להנאן והם במרחק ארבע נקודות בלבד מהקו האדום. ביוון, קפטן הנבחרת החליף את יאיא טורה ב-1:0 המפתיע לאופי. 23 דקות לסייף בניצחון אנדרלכט

(גודל טקסט)
ישראלים רבים ברחבי העולם עלו על כר הדשא בשעות האחרונות למחזור משחקים נוסף, אבל הראשון שקבוצתו שיחקה ולצערו הוא נעדר פעם נוספת בעקבות פציעה זהו ערן זהבי, שקבוצתו כבר מסובכת קשות במאבקי הירידה.


גוואנגז'ו RF, עדיין ללא החלוץ הפצוע בשבועות האחרונים, רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון ולמעשה הפסד שלישי ברצף כשנכנעה 2:0 להנאן, קבוצה שגם לאחר הניצחון נמצאת מתחת לקו האדום (לחצו כאן לצפייה בתקציר). משמעות ניצחונה של הנאן על RF היא שקבוצתו של זהבי עם 29 נקודות לאחר 26 מחזורים, רחוקה ארבע הפרש בלבד מהקו האדום כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום ונותרו לה משחק תחתית מול טיאנג'ין קוואנג'יאן, משחק חוץ מול נועלת הטבלה גויזו זיצ'נג ובשני מחזורי הסיום יפגשו את חביי ובייג'ינג רנה ממרכז הטבלה. ניצחונה האחרון של RF היה לפני חודש וחצי, אז זהבי כבש בניצחון על טיאנג'ין טדה.


במקביל נערך גם משחקה של פטרולול בליגת המשנה ברומניה וכמו זהבי, גם החלוץ טוטו תמוז לא שותף. קבוצתו ניצחה 1:2 והיא במרחק ארבע נקודות מהפסגה.


עוד היום, ביברס נאתכו עלה למחצית השנייה במשחקה של אולימפיאקוס בכרתים מול אופי המקומית ולא סייע לקבוצתו שנכנעה 1:0 לקבוצה שלמעשה רשמה את ניצחונה הראשון העונה. הפתעה ענקית במסגרת המחזור השביעי בליגה היוונית.


קני סייף עלה מהספסל בדקה ה-67 בניצחון 2:4 של אלדרלכט על סרקל ברוז' בבית שהעלה את הקבוצה אל המקום השלישי בליגה הבלגית.


#RSCA 4-2 @cercleofficial @ FULL TIME ⚽️ Goals : 7' Dimata (1-0, pen), 32' Dimata (2-0) , 52' Dimata (3-0), 54' Gerkens (4-0), 55' Cardona (4-1) & 59' Cardona (4-2)  #COYM#ANDCERpic.twitter.com/8xxk4cwevv

— RSC Anderlecht (@rscanderlecht) October 21, 2018


אלי בבייב פתח בהרכב של סומגאיט האזרית, אך קבוצתו הפסידה 0:1 לסאבח באקו. זוהי הופעתו התשיעית של הקשר שהגיע מהפועל רעננה.


נציגינו בליגה הקרואטית, רועי גורדנה עלה בהרכב של סלאבן בלופו בהפסד 0:1 לגוריצה, שבעקבותיו ירדה סלאבן בלופו אל המקום השישי.


בליגה האוסטרית, אלון תורג'מן עדיין פצוע ולא נכלל בסגל קבוצתו אוסטריה וינה למשחק מול שטורם גארץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי