דאבור שוב כבש, 3:3 ענק בין זלצבורג ללאסק לונץ

מואנס דאבור
מואנס דאבור | אתר רשמי

הישראלי הלוהט ממשיך לככב במדי קבוצתו שלא הפסידה כבר חודשים. קני סייף עלה מהספסל ובישל, בוריס קליימן ספג רביעייה בהפסד פראלימני 4:1 ללימסול, אלמוג כהן לא שותף בתיקו של אינגולשטאט 1:1 נגד דואיסבורג

(גודל טקסט)
במקביל למשחקים בכל אירופה, גם הליגיונרים שלנו משחקים היום (ראשון) במדי קבוצותיהם. הנציג הבכיר ביותר, מואנס דאבור, כבש עוד שער במדי זלצבורג.


האלופה האוסטרית התארחה אצל לאסק לינץ וכבר תוך 11 דקות הישראלי עלה על לוח התוצאות כשהבקיע בפנדל מדויק. בדקה ה-27 היה זה היידארה שהכפיל, אבל המארחת השוותה עוד לפני ההפסקה משערים של טראונר (30) וגויג'ינגר (45). אוטובנג'ו (58) השלים מהפך, אבל פרווליאק המחליף קבע חלוקת נקודות (84).


בקפריסין, בוריס קליימן עמד בשער פראלימני כשזו הובסה 1:4 אצל לימסול. אוגדוג'י דווקא העלה את הקבוצה האורחת ליתרון בדקה ה-23, אבל במחצית השנייה טורס השווה (50) וגם השלים צמד (64) בחמש דקות של בליץ מצד המוליכה: לפראנס (67) וז'וארדו (69) השפילו את השוער הישראלי וחגגו בצמרת הליגה הקפריסאית.


Der Last-Minute-Ausgleich durch unseren Kapitän Marvin #Matip sichert einen Punkt für die #Schanzer gegen den @MSVDuisburg!!!#FCIMSVpic.twitter.com/VOrpIxPaQ9

— FC Ingolstadt 04 (@Schanzer) October 28, 2018


בגרמניה, אלמוג כהן ראה מהספסל את אינגולשטאט מסיימת בתיקו עם דואיסבורג בזכות שער של מאטיפ בדקה ה-90.


בקרואטיה, רועי גורדנה שותף 90 דקות ונרשם בפנקס כשספג צהוב בדקה ה-11, אך קבוצתו סלאבן בלופו הפסידה בבית 2:0 למוליכת הטבלה דינמו זאגרב.


בבלגיה שיחקו הערב שני ישראלים. קני סייף נכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה ובישל לסנטיני (78) את השער המצמק, אך אנדרלכט הפסידה 2:1 אצל אופן. ליאור רפאלוב שיחק 84 דקות במדי אנטוורפן, שניצחה 0:1 את בוורן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי